Estrena a la segona fase amb la visita del CN Sant Andreu

El sènior masculí de waterpolo s’estrena a la segona fase amb la visita del CN Sant Andreu

El sènior masculí de waterpolo rebrà demà el CN Sant Andreu (18.00h) en partit corresponent a l’onzena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina RFEN, la primera de la segona fase. El conjunt de Dídac Cobacho, enquadrat en el grup C, el que lluitarà pel títol, arrenca aquest segon tram de competició amb nou punts. Els andreuencs, al seu torn, no arrosseguen cap punt de la primera fase.

El tècnic local, que encara el repte amb la plantilla al complet, remarca la importància del xoc de demà. “Un triomf ens situaria molt a prop del nostre objectiu d’estar entre els quatre primers i disputar el play-off pel títol”. La cita arriba novament després d’una pausa competitiva, en aquest cas, de tres setmanes. “La veritat és que ens hem hagut d’acostumar a aquesta nova dinàmica. Vam fer carrega física la primera setmana i, a mesura que ens hem anat apropant a la data del partit, l’hem preparat amb normalitat. És molt important que els jugadors hi arribin frescos mentalment”.

L’entrenador egarenc considera que serà vital “imposar el nostre ritme de partit des de ben aviat”. “Cal que marquem nosaltres la pauta de joc”, afegeix. Cobacho espera un matx exigent. “El Sant Andreu ha demostrat el seu potencial a la primera fase. Ha guanyat els dos partits contra el Mataró i ha obtingut la tercera posició del seu grup. Són dades que ens han de servir d’advertència. És un equip que està treballant molt bé enguany i que arribarà molt il·lusionat”.

Les novetats principals del planter que dirigeix Juan Carlos Sanchón són el porter Diego Tebar, “que els està aportant molta seguretat”, l’esquerrà Víctor Cabanas, “un waterpolista experimentat, bon assistent i que acostuma a prendre bones decisions”, i Ignasi Bargalló, “capaç de marcar gols en moments compromesos”. El referent ofensiu del Sant Andreu és Niko Paul, màxim golejador de la lliga amb 37 dianes. “Érem conscients de la seva qualitat, però, enguany, s’ha deixat anar i ha agafat la responsabilitat”. El tècnic terrassenc també destaca l’aportació de Yago Bofill, la polivalència de Javi Bustos i l’habilitat a la boia de Mario Tenorio.