Estrena a casa a la lliga…

El sènior masculí de waterpolo s’estrena a casa a la lliga contra el Mediterrani

El sènior masculí de waterpolo rebrà demà (20.45h) el CE Mediterrani en partit corresponent a la primera jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor, que va ajornar-se per la participació de l’equip de Dídac Cobacho en la tercera fase de la Champions League. Ambdós equips arriben a la cita després de resoldre amb suficiència els seus compromisos de debut contra el CN Catalunya i el Tenerife Echeyde.

El tècnic local afronta el repte amb el contratemps de l’estat físic de Fran Sánchez, que pateix problemes lumbars, i d’Alberto Barroso, afectat de vertigen. Hores d’ara, ambdós jugadors són dubte. “La dinàmica europea que portem s’ha de continuar notant. Seguim estant més rodats que els nostres rivals, un extra que hem de fer valer en la lliga, com a mínim, en aquestes primeres jornades”. Cobacho remarca que, per tornar a viure partits europeus com els darrers, “cal ser regular a la lliga, ja que és l’únic camí per classificar-se entre els millors i guanyar-se la plaça”. L’entrenador egarenc subratlla que, per això, cal ser molt fiables com a locals. “Hem d’aconseguir que se’ns escapin molt pocs punts a casa”.

Cobacho adverteix del potencial del contrincant de demà, un Mediterrani que ha experimentat una notable renovació enguany, començant per la banqueta, on Jahzeel Martínez ha pres el relleu de Mirko Blazevic. “És un tècnic de la casa que coneix perfectament el club”. L’entrenador terrassenc considera que l’equip del barri de Sants ha confeccionat un planter “molt complet” després d’incorporar jugadors experimentats com Ramon Santis, Marc Roca, Javier Gorria i l’egarenc Jordi Pérez. “A més, compten amb dos medallistes de plata amb la selecció espanyola al Campionat d’Europa de Barcelona, Miguel del Toro i Marc Minguell”.