El sènior masculí de waterpolo sentencia a la represa

El sènior masculí de waterpolo sentencia el Catalunya a la represa

CN Terrassa 18 – CN Catalunya 6

Fitxa tècnica

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (1), Alegre (3), A. Prieto, Ó. Aguilar (1), S. Prieto (1), Sánchez, Pericas (2), Barroso (5), Gutiérrez (4), Rodríguez, Chico (1), Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

CN Catalunya: Colomer, Soler, Royo, Grover, Prat (2), Cuacos (2), Santiveri, Wolswinkel, Gascón, Gasulla (1), Kuznetsov, Chmyr (1), Durán.

Entrenador: Francesc Xavier Tato Garcia.

Àrbitres: Caner i Segurana.

Parcials: 3-2, 5-3, 5-0 i 5-1.

Resultat acumulat: 3-2, 8-5, 13-5, 18-6.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 2-1, 2-2, 3-2), (4-2, 5-2, 5-3, 6-3, 7-3, 7-4, 7-5, 8-5), (9-5, 10-5, 11-5, 12-5, 13-5), (13-6, 14-6, 15-6, 16-6, 17-6, 18-6).

El sènior masculí de waterpolo va vèncer amb contundència el CN Catalunya (18-6) en partit corresponent a la desena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor, la penúltima de la primera volta. Després d’una certa igualtat inicial, el conjunt de Dídac Cobacho va resoldre el compromís amb un parcial concloent de 10 a 1 a la represa. Amb aquest resultat, els egarencs sumen 19 punts i pugen fins al quart lloc de la classificació.

Els visitants van avançar-se en l’electrònic als quaranta-cinc segons de joc per mitjà d’un llançament exterior de Gasulla. Els terrassencs van respondre amb un parcial de 2 a 0, amb dianes de Barroso, de penal, i de Sanahuja. L’avantatge mínim va mantenir-se fins al final del període després que Barroso contrarestés el gol previ de penal de Prat (3-2).

En el segon quart, els de Dídac Cobacho van començar a obrir forat davant un rival que es resistia a desenganxar-se de la lluita per la victòria. En poc més d’un minut, Barroso i Óscar Aguilar van enfilar l’electrònic fins al 5 a 2. Prat, de nou, va apropar el conjunt del barri de Gràcia. La rèplica local, però, no va trigar. Pericas, en superioritat numèrica, i Alegre van col·locar el 7 a 3. El Catalunya no baixava els braços i va estrènyer el marge amb un parcial de 0 a 2, amb Cuacos i Chmyr com a protagonistes. Barroso, de penal, va establir el 8 a 5 amb què es va arribar al descans.

A la represa, el panorama va variar radicalment. El CN Terrassa va prémer l’accelerador, va intensificar la defensa i va passar per sobre d’un rival que, ara sí, es va veure desbordat. En els dos darrers períodes, els de Dídac Cobacho van encadenar un parcial sense pal·liatius, 10 a 1. En el tercer quart, un hat trick de Víctor Gutiérrez i dues dianes més a càrrec de Barroso i Chico van sentenciar el partit (13-5).

En l’últim quart, la voracitat ofensiva egarenca no va minvar i el marcador no va deixar de créixer fins al 18 a 6 definitiu. A quatre minuts pel final, Cuacos va aturar momentàniament l’allau en batre Aguilar en home de més. El CN Terrassa va tancar el compromís amb un nou parcial de 5 a 0. Alegre, en dues ocasions, Pericas, Gutiérrez i Sergio Prieto en van ser els artífexs.

Visita del CW Navarra

El CN Terrassa rebrà la visita del CW Navarra en matx corresponent a l’onzena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor, l’última de la primera volta. El partit es disputarà el dissabte 7 de desembre a les 16.00h a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.