El sènior masculí de waterpolo sentencia el Catalunya a la represa

El sènior masculí de waterpolo sentencia el Catalunya a la represa

CN Catalunya 9 – CN Terrassa 13

Fitxa tècnica

CN Catalunya: A. Alegre, A. Gomila, Gómez, Ramírez, Kuznetsov, Chmyr (3), Santiveri, Quinn, B. Gomila, Sousa (4), Alvariño (2), González, López-Sáez.

Entrenador: Gabor Egedi.

CN Terrassa: Motos, V. Alegre (2), F. Sánchez (2), Alarcón (2), Garcia (1), Carrillo, Barroso (2), Prieto (1), Flores (3), De Lera, Rodríguez, Chico, I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Ortega i Sanfeliu.

Parcials: 0-2, 4-3, 3-6, 2-2.

Resultat acumulat: 0-2, 4-5, 7-11, 9-13.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2), (0-3, 1-3, 1-4, 2-4, 2-5, 3-5, 4-5), (4-6, 5-6, 5-7, 5-8, 5-9, 5-10, 6-10, 6-11, 7-11), (7-12, 8-12, 8-13, 9-13).

El sènior masculí de waterpolo va batre el CN Catalunya a domicili (9-13) en partit corresponent a la setena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. Malgrat que va dominar des dels compassos inicials, el conjunt de Dídac Cobacho va sentenciar el compromís a la represa amb un parcial de 3 a 6. Amb aquest triomf, els egarencs pugen dos llocs a la taula i se situen quarts amb dotze punts.

El CN Terrassa va signar una bona arrencada. Va ser capaç de mantenir la porteria a zero, fet que li va permetre obrir una primera escletxa. Mitjan quart, Alarcón, en home de més, va estrenar el compte i, en el darrer segon del període, Alegre va ampliar la diferència (0-2).

En el segon quart, els egarencs van mantenir-se per davant tot i la reacció del conjunt de barri de Gràcia. Només començar, el jove Pol Garcia va situar el 0 a 3. Alvariño, en aprofitar una situació en superioritat numèrica, va retallar distàncies. Els de Cobacho, no obstant, van tornar a obrir forat quan Barroso va marcar el 2 a 5 a quatre minuts de la pausa. El Catalunya no va abaixar els braços i va reduir la diferència al mínim amb dues dianes de Sousa (4-5).

A la represa, els egarencs van acabar amb la resistència gracienca. Amb 5 a 6 a l’electrònic, van encadenar un parcial de 0 a 4 que va esdevenir decisiu. Flores, Sánchez, Barroso i Alarcón en van ser els artífexs. La tímida reacció del Catalunya només va servir per escurçar la diferència als quatre gols al final del tercer període. Sánchez va contrarestar la dianes d’Alvariño i Sousa (7-11).

En els últims vuit minuts, el CN Terrassa va gestionar la renda adquirida sense patiments. El quart es va desenvolupar plàcidament amb un intercanvi de gols que va enfilar el marcador final fins al 9 a 13. Flores i Prieto van marcar per part egarenca, mentre que Chmyr va anotar els dos gols del Catalunya.

Visita del CN Rubí

El CN Terrassa rebrà el CN Rubí en partit de la 8a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina RFEN. El matx se celebrarà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica el dissabte 20 de novembre a les 18.00h.