Tres punts d’or…

El sènior masculí de waterpolo s’endú els tres punts de la piscina del Mediterrani

CE Mediterrani 6 – CN Terrassa 9

CE Mediterrani: Santis, Gorria, Frigola, Corres (1), De Toro (2), Minguell (2), Roca, Vujovic (1), Pérez, Figueroa, Garcia, Curty, Nogueras.

Entrenador: Jahzeel Martínez.

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (2), Mora, Alarcón, Ó. Aguilar (1), De la Fuente, Sánchez (1), Salvador, Barroso (4), Gallego, Rodríguez (1), Pericas, Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Buch i Torres.

Parcials: 2-2, 1-4, 0-1 i 3-2.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 2-1, 2-2), (2-3, 3-3, 3-4, 3-5, 3-6), (3-7), (4-7, 5-7, 6-7, 6-8, 6-9).

El sènior masculí de waterpolo va estrenar-se el 2019 amb una victòria cabdal a la piscina del CE Mediterrani (6-9) en partit corresponent a la dotzena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El conjunt de Dídac Cobacho, que va quallar un matx molt seriós, va trencar la ratxa negativa en aquest escenari i va sumar tres punts que el mantenen en el segon lloc de la taula amb un total de 30.

El primer període va esdevenir una presa de contacte entre dos equips que van mostrar-se molt respecte. Els egarencs van avançar-se als tres minuts de joc amb una diana de Bernat Sanahuja en home de més des del lateral dret. Poc després, els locals van empatar per mitjà de De Toro des de la posició de boia. Els dos gols següents van arribar en el darrer minut del quart. Corres va situar per davant el Mediterrani. No obstant, en l’acció immediatament posterior, Fran Sánchez, en home de més, va anotar el 2 a 2.

El CN Terrassa va fonamentar el triomf en un segon període esplèndid que li va permetre dominar l’electrònic fins al final. Una transició ràpida culminada per Oriol Rodríguez va col·locar el 2 a 3 en el marcador. Els de Jahzeel Martínez van igualar tot seguit gràcies a una vaselina precisa de Minguell. En els dos minuts previs al descans, l’equip de Dídac Cobacho va encadenar un parcial de 0 a 3 que va esdevenir decisiu. Óscar Aguilar, Sanahuja i Alberto Barroso en van ser els artífexs (3-6).

A la represa, el ritme anotador va minvar. Iñaki Aguilar va contribuir a mantenir la renda adquirida amb diverses aturades de mèrit. De fet, l’electrònic no es va moure fins al darrer segon del quart quan Barroso, al contracop, va batre Santis en una diana que semblava la sentència.

En el darrer període, no obstant, els locals van apropar-se perillosament amb un parcial de 3 a 0. Els egarencs van baixar lleugerament la intensitat, circumstància que va aprofitar l’equip del barri de Sants per ficar-se de ple en la lluita per la victòria. De Toro, en recollir un refús d’Iñaki Aguilar, va marcar el 4 a 7. Tot seguit, una acció en home de més transformada per Vujovic des dels dos metres va estrènyer una mica més el marge. A menys de tres minuts per al final, Minguell va col·locar els locals només un gol per sota (6-7). El CN Terrassa va posar punt i final a la incertesa a un minut de la botzina gràcies a un penal convertit per Barroso. El madrileny, en el darrer sospir, va certificar el triomf amb un tir afortunat que va picar la mà d’un defensor abans d’entrar.

Visita del CN Catalunya

El CN Terrassa tornarà a jugar demà mateix. Rebrà la visita del CN Catalunya  en partit avançat corresponent a la tretzena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor (20.45h). El matx ha canviat de data per la disputa del Campionat de Catalunya Absolut Open i del Campionat de Catalunya de Fons Indoor de Natació al club entre dijous i diumenge.