Victòria en el derbi vallesà

El sènior masculí de waterpolo s’endú el derbi vallesà i manté el liderat

CN Terrassa 6 – Astralpool CN Sabadell 4

Fitxa tècnica

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (1), Mora (1), Alarcón (1), Ó. Aguilar (1), Prieto, Sánchez, Pericas, Barroso (1), Gutiérrez (1), Rodríguez, Chico, Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Astralpool CN Sabadell: Lorrio, S. Cabanas, Carrillo (1), Martino (1), Asensio, F. Valera (1), López-Escribano (1), Farmer, Avramovic, Fenoy, R. Valera, V. Cabanas, Serrano.

Entrenador: Quim Colet.

Àrbitres: Jaumandreu i Iñesta.

Parcials: 2-0, 0-0, 2-1 i 2-3.

Resultat acumulat: 2-0, 2-0, 4-1, 6-4.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0), (), (3-0, 3-1, 4-1), (4-2, 5-2, 5-3, 5-4, 6-4).

El sènior masculí de waterpolo va vèncer l’Astralpool CN Sabadell (6-4) en partit corresponent a la cinquena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El conjunt de Dídac Cobacho va fonamentar la victòria en una defensa imponent i en un Iñaki Aguilar sublim sota els pals. Amb aquest triomf, el quart consecutiu en lliga, els egarencs mantenen el liderat amb 13 punts.

El derbi no va brillar en l’aspecte ofensiu, però va servir per demostrar la fiabilitat defensiva dels terrassencs, que van contenir tots i cadascun dels atacs de conjunt de Quim Colet fins al tercer període. El Sabadell no va marcar fins al minut 22 de joc, una dada cabdal per entendre la victòria local. El CN Terrassa va avançar-se als tres minuts de partit gràcies a una acció personal de Bernat Sanahuja, que va superar Lorrio amb una vaselina precisa des del lateral dret. Els egarencs van ampliar la diferència dos minuts després de la mà d’Óscar Aguilar, que va anotar a boca de canó després de rebre una passada llarga.

El segon període va registrar un empat a zero gens habitual. El protagonisme va recaure en Iñaki Aguilar, MVP del partit, després d’una exhibició d’aturades. Els visitants van gaudir de tres situacions en superioritat numèrica en aquest quart, però el porter barceloní les va avortar una rere una altra. L’ocasió més clara per als de Dídac Cobacho va arribar a càrrec de Jordi Chico, que va estavellar un gran xut al pal (2-0).

A la represa, la dinàmica no va variar. El Sabadell seguia sense trobar el camí del gol, circumstància que van aprofitar els egarencs per ampliar l’escletxa amb un tir col·locat de Sergi Mora. Els de Quim Colet van estrenar-se en el sisè minut del tercer quart en una acció en home de més que va definir Martino amb un cop de dits des dels dos metres. En els darrers instants del període, Víctor Gutiérrez va culminar una transició ràpida des dels dos metres i va situar un esperançador 4 a 1.

En l’últim període, els visitants van millorar les prestacions en atac, però el CN Terrassa va saber gestionar la renda adquirida. Fran Valera, des de l’arc, va retallar distàncies tot just començar el quart. Alberto Barroso va respondre amb una vaselina antològica després de diverses fintes des del lateral esquerre (5-2). Quan el partit semblava resolt, el Sabadell va apropar-se perillosament amb dues dianes en menys d’un minut, obra de López-Escribano i Carrillo. Els de Dídac Cobacho van acabar amb la incertesa a poc més d’un minut per a la conclusió, quan un oportuníssim Ricard Alarcón va recollir un refús de Lorrio per establir el 6 a 4 definitiu.

Visita al Zodiac CN Atlètic-Barceloneta

Després de jugar dimecres a la piscina del Ferencvaros hongarès en partit corresponent a la tercera jornada de la fase de grups de la Champions League, el CN Terrassa visitarà el Zodiac CN Atlètic-Barceloneta en matx corresponent a la sisena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El partit es disputarà el dissabte 2 de novembre a les 12.45h a la piscina Sant Sebastià.