El sènior masculí de waterpolo s’acomiada de l’Euro Cup amb una derrota contra l’Estrasburg

CN Terrassa 11 – Estrasburg 14

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Motos, Wilson (1), F. Sánchez, Alarcón (2), Flores (3), Garcia, Delgado (3), Pérez, Comas, De Lera, Rodríguez (1), Chico (1), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Estrasburg: Dorn, Chion, Bachelier (2), Mehdi, Canovas (1), Popadic (1), Vitrant (4), Buha (3), Denux, Misic (1), Zivkovic, Petkovic (2), Darakhvelidze.

Entrenador:

Àrbitres: Nikolaus Boudramis (Grècia) i Frank Ohme (Alemanya).

Parcials: 1-3, 4-3, 4-4 i 2-4.

Resultat acumulat: 1-3, 5-6, 9-10, 11-14.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 1-2, 1-3), (2-3, 2-4, 3-4, 3-5, 4-5, 4-6, 5-6), (6-6, 6-7, 6-8, 7-8, 7-9, 8-9, 8-10, 9-10), (9-11, 10-11, 10-12, 11-12, 11-13, 11-14).

El sènior masculí de waterpolo s’ha acomiadat aquest migdia de l’Euro Cup amb una derrota contra l’Estrasburg (11-14) en el cinquè i últim partit del grup C de la primera fase que s’ha celebrat a Kranj (Eslovènia).

A diferència dels compromisos anteriors contra el Honved, el Valis i el Telimar, el conjunt de Dídac Cobacho no s’ha vist sorprès per l’arrencada del rival. Els egarencs han començat més intensos en defensa en un primer quart que només s’ha trencat lleugerament en el tram final. Buha ha avançat els francesos al minut de joc i, mitjan quart, Delgado ha empatat a un. El matx estava prou controlat, però, en els darrers quaranta segons, l’Estrasburg ha encadenat un 0 a 2, obra de Misic i Popadic (1-3).

El CN Terrassa ha signat un segon quart notable que li ha permès equilibrar el xoc. Rodríguez ha apropat els egarencs només començar el període. Petkovic ha sorprès de lluny Motos per marcar el 2 a 4. La dinàmica s’ha repetit tot seguit. Chico ha culminat un contracop per reduir el marge, però Vitrant, de penal, ha tornat a engrandir el forat. En els instants finals del quart, un doblet d’Alarcón ha permès el CN Terrassa arribar al descans només un gol per sota (5-6).

A la represa, el frec a frec ha continuat. Els de Cobacho han empatat a sis de la mà de Flores en home de més. L’Estrasburg, no obstant, ha recuperat la iniciativa amb un parcial de 0 a 2, amb Vitrant i Buha com a protagonistes. Els terrassencs han reduït distàncies amb un gol des de la boia de Wilson (7-8). La diferència mínima s’ha mantingut fins al final del tercer quart. Vitrant i Bachelier han contrarestat el doblet de Flores (9-10).

El partit estava completament obert. Vitrant, el màxim golejador del matx, ha col·locat l’Estrasburg dos gols amunt al principi de l’últim període. Delgado ha replicat pels egarencs. Els francesos han pogut respirar momentàniament gràcies a un penal transformat per Canovas (10-12). A tres minuts de la botzina, el CN Terrassa trepitjava els talons al rival després que Delgado materialitzés una acció en superioritat numèrica. Malauradament, l’Estrasburg ha decantat la balança definitivament per mitjà d’un penal anotat per Buha i d’una diana en els darrers segons de Bachelier (11-14).