El sènior masculí de waterpolo resol el derbi vallesà en el tercer quart

El sènior masculí de waterpolo resol el derbi vallesà en el tercer quart

CN Rubí 10 – CN Terrassa 15

Fitxa tècnica

CN Rubí: Albacete, Granados, Blánquez (1), Carrasco (1), S. Pina (1), I. Pina (2), Mejías (2), Karaman, Vasic (3), Pérez, Schofield, Sabaté.

Entrenador: Rui Tiago Moreira.

CN Terrassa: Motos, Diestre, F. Sánchez (1), Alarcón (3), Aguilar (1), Garcia (1), Barroso (4), Prieto, Flores (2), De Lera (2), Rodríguez (1), Chico, I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Lara i Teulé.

Parcials: 2-4, 3-2, 3-6, 2-3.

Resultat acumulat: 2-4, 5-6, 8-12, 10-15.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 1-2, 1-3, 1-4, 2-4), (3-4, 3-5, 4-5, 5-5, 5-6), (5-7, 6-7, 6-8, 7-8, 7-9, 7-10, 7-11, 7-12, 8-12), (9-12, 10-12, 10-13, 10-14, 10-15).

El sènior masculí de waterpolo va derrotar el CN Rubí a domicili (10-15) en partit corresponent a la dinovena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. Després de l’equilibri inicial, el conjunt de Dídac Cobacho va trencar el derbi vallesà a la represa amb un parcial de 3 a 6. Aquest resultat manté els egarencs en el quart lloc de la taula amb 40 punts.

El CN Terrassa va arrencar prou bé. Barroso, al minut de joc, va inaugurar el compte. El Rubí va empatar tot seguit gràcies a un penal convertit per Vasic, però els de Cobacho van respondre amb un parcial esperançador de 0 a 3, amb Barroso, De Lera i Flores com a protagonistes. Els locals van retallar distàncies sobre la botzina a través d’un segon penal, ara materialitzat per Carrasco (2-4).

En el segon quart, el conjunt de Rui Tiago Moreira va igualar les forces. Iu Pina, en superioritat, va estrènyer el marge. Sánchez, també en home de més, va tornar a ampliar-lo. El Rubí, no obstant, va ficar-se de ple en la lluita per la victòria amb dues dianes consecutives de Mejías i Blánquez. Barroso, de penal, va establir l’incert 5 a 6 amb què es va arribar al descans.

A la represa, el CN Terrassa sí que va aconseguir trencar el matx de forma definitiva. Va millorar l’efectivitat en atac i va situar el partit coll avall. L’estira-i-arronsa va mantenir durant els tres primers minuts del tercer quart. Amb 7 a 8 al marcador, el conjunt de Dídac Cobacho va prémer l’accelerador i va encadenar un parcial de 0 a 4 que va esdevenir cabdal. Garcia va marcar el novè. Seguidament, De Lera va aprofitar un penal comès per Karaman per engrandir el forat. Alarcón i Aguilar, també de penal, van enfilar l’electrònic fins al 7 a 12. Mejías, en els instants finals del període, va aturar l’allau.

En l’últim quart, els egarencs van conservar sense patiments la renda adquirida. El Rubí va apropar-se per mitjà de l’encert de Vasic, que va anotar dos gols en un minut de joc. El CN Terrassa, però, va certificar el triomf amb un parcial final de 0 a 3, amb Barroso, Flores i Rodríguez com a artífexs (10-15).

Visita del CE Mediterrani

El CN Terrassa rebrà la visita del CE Mediterrani en partit de la 20a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El matx se celebrarà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica el dissabte 5 de març a les 18.00h.