El sènior masculí de waterpolo resisteix el Barceloneta fins al descans

El sènior masculí de waterpolo resisteix el Barceloneta fins al descans

CN Terrassa 9 – CN Atlètic-Barceloneta 16

CN Terrassa: Motos, Alegre (1), F. Sánchez, Alarcón (1), Garcia, Carrillo, Barroso (3), Prieto (1), Flores (2), De Lera, Rodríguez, Chico (1), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

CN Atlètic-Barceloneta: López, Famera (2), Granados (6), Pavillard (1), De Toro (2), Larumbe (2), Ponferrada, Fernández (1), Asensio, Perrone, Biel (1), Bustos (1), Aguirre.

Entrenador: Elvis Fatovic.

Àrbitres: Bach i Galindo.

Parcials: 4-4, 0-2, 3-4, 2-6.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 1-2, 2-2, 2-3, 3-3, 4-3, 4-4), (4-5, 4-6), (4-7, 4-8, 4-9, 5-9, 5-10, 6-10, 7-10), (7-11, 7-12, 8-12, 8-13, 9-13, 9-14, 9-15, 9-16).

El sènior masculí de waterpolo va perdre dissabte contra el CN Atlètic-Barceloneta (9-16) en partit corresponent a la sisena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El conjunt de Dídac Cobacho va signar dos períodes notables, però, a la represa, no va poder contenir la intensitat i la profunditat de banqueta dels mariners. Amb aquest resultat, els egarencs se situen sisens en la classificació amb nou punts.

El CN Terrassa va signar un inici esperançador. Només començar, Alarcón va inaugurar el marcador amb un llançament exterior. Els visitants van empatar un minut més tard de la mà de Famera. L’estira-i-arronsa es va mantenir durant tot el període. Els de Fatovic van avançar-se per mitjà de De Toro en superioritat numèrica, però Barroso va restablir l’equilibri de penal. En el minut final de quart, els egarencs van col·locar-se per davant gràcies a una diana de Prieto, que va rebre rèplica per part de De Toro tot seguit (4-4).

En el segon període, el CN Terrassa va seguir controlant la situació. Malgrat que no va poder anotar cap diana, va continuar dins la lluita pel partit mitjançant un bon treball defensiu. El Barceloneta va marxar al descans amb avantatge gràcies a dues dianes d’un superb Granados (4-6).

A la represa, el conjunt visitant va decantar la balança al seu favor. Va prémer l’accelerador i va encadenar un parcial de 0 a 3 que va esdevenir cabdal. Granados, qui si no, va anotar per partida doble i Famera va completar el parcial (4-9). Els de Cobacho, no obstant, no es van rendir i van poder reduir la distància fins als tres gols amb un parcial de 3 a 1. Alegre, Barroso i Flores van contrarestar la diana de Fernández (7-10).

En l’últim període, el Barceloneta va ampliar la renda. En només un minut i mig de joc, Larumbe va marcar dues dianes i va enfilar el marcador fins al 7 a 12. Els egarencs van mirar de respondre, però no van poder inquietar els mariners. Flores va anotar el 9 a 13 a cinc minuts de la conclusió, però l’equip de Fatovic va certificar el triomf amb tres gols finals de Granados, Pavillard i Biel.

Visita al CN Catalunya

El CN Terrassa visitarà el CN Catalunya en partit de la 7a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina RFEN. El matx se celebrarà a la Piscina Sant Jordi de Barcelona el dissabte 13 de novembre a les 18.00h.