El sènior masculí de waterpolo rep el Mediterrani amb la missió d’assegurar la classificació per al play-off

El sènior masculí de waterpolo rebrà demà (18.00h) el CE Mediterrani en partit corresponent a la 20a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El conjunt de Dídac Cobacho, quart amb 40 punts, buscarà una victòria que li permetria segellar la quarta plaça i la classificació per al play-off. La fita no serà gens fàcil, atès que l’equip del barri de Sants és sisè amb 32 punts i està lluitant per la cinquena plaça, que atorga presència a Europa la temporada vinent.

El tècnic local encara el compromís amb el maldecap de l’estat físic de Jordi Chico, que travessa un procés víric i no està al cent per cent. Víctor Alegre, baixa per sanció, serà substituït a la convocatòria pel jove Gerard Fernández. Cobacho remarca la transcendència del xoc de demà. “Un triomf comporta un premi molt important, ens assegura la quarta posició i disputar el play-off. Estem en la línia correcta i anirem a mort per aquest objectiu”.

L’entrenador egarenc explica que el partit contra el Mediterrani és un dels que havia marcat en vermell al calendari. “És un rival complicat que també s’està jugant un objectiu cabdal, superar al Sant Andreu a la taula i assolir la cinquena plaça, que proporciona la classificació per a Europa. M’espero, doncs, un contrincant molt motivat que, a més, està demostrant les darreres setmanes que es troba en línia ascendent”. L’equip que dirigeix Jahzeel Martínez ha recuperat jugadors lesionats darrerament, com ara el veterà Marc Minguell.

D’entre el planter, destaca l’aportació anotadora d’Álvaro García, pitxitxi de l’equip amb 38 dianes. “És la seva segona temporada al Mediterrani i cada cop té més protagonisme”. Cobacho també esmenta el rendiment dels joves Pol Prat i Àxel Corres, “un jugador molt treballador que no para de progressar”. El conjunt del barri de Sants compta també amb waterpolistes experimentats com el citat Minguell, Marc Roca i els exjugadors del CN Terrassa Jordi Pérez i Donat Galeev.