El sènior masculí de waterpolo rep el líder

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior masculí de waterpolo rep el líder

El sènior masculí de waterpolo rebrà dissabte (18.00h) el CN Atlètic-Barceloneta en partit corresponent a la 6a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El conjunt de Dídac Cobacho, cinquè amb nou punts, afronta un repte de màxima exigència contra el líder de la competició, que acumula cinc victòries en cinc partits i que va adjudicar-se el primer títol de la temporada, la Supercopa.

Malgrat la victòria assolida a la piscina del Canoe, el tècnic egarenc sosté que l’equip encara ha de millorar molt. “Tot i que vam sumar els tres punts, a nivell de joc, no vam sortir reforçats del partit. Hem de seguir treballant. Som el Club Natació Terrassa i hem de lluitar per les posicions capdavanteres”.

En aquest context, Cobacho entén que el xoc de dissabte és un desafiament enorme. “El nostre objectiu, d’entrada, serà que el Barceloneta no posi el mode piconadora des del principi. Hem d’intentar aguantar aquesta embranzida inicial i portar el matx al més igualat possible”. L’entrenador terrassenc remarca la importància d’aturar la velocitat dels mariners al contracop. “Compten amb jugadors molt ràpids com l’Álvaro Granados o el Felipe Perrone. Hem de ser molt ordenats i no precipitar-nos, ja que ells no perdonen cap concessió”. Al marge del resultat, el tècnic local subratlla que la clau, ara mateix, és elevar el llistó de joc. “Hem de mirar de sortir del partit amb bones sensacions, hem de notar una progressió que ens reforci”.

El CN Atlètic-Barceloneta s’ha renovat de forma notable enguany. El croat Elvis Fatovic ha substituït Chus Martín a la banqueta i el planter ha experimentat un rejoveniment evident. Han arribat al club mariner el porter Unai Aguirre, l’esquerrà Albert Ponferrada, el boia Óscar Asensio i l’australià Luke Pavillard. “Malgrat els canvis, continuen sent els favorits a guanyar-ho tot. De moment, s’han endut la Supercopa, són líders i han debutat a la Champions League amb un triomf contra el Jadran Split”, afirma Cobacho.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).