Visita del CN Barcelona…

El sènior masculí de waterpolo rep el CN Barcelona amb la segona plaça en joc

El sènior masculí de waterpolo rebrà demà (18.00h) el CN Barcelona Vista en partit corresponent a la desena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El matx es presenta apassionant, atès que ambdós conjunts, empatats a 24 punts, es juguen el segon lloc de la taula que, hores d’ara, ocupa el conjunt de Dídac Cobacho per diferència de gols. Tant egarencs com cenebistes arriben al duel en una dinàmica positiva evident. El CN Terrassa acumula cinc victòries consecutives, mentre que el CN Barcelona n’ha encadenat quatre.

El tècnic local afronta el repte amb la baixa per sanció de Ricard Alarcón i amb el contratemps de l’estat físic d’Iván Gallego, que ha travessat un procés víric aquesta setmana. “Estem davant d’un partit de màxim nivell. Un cop acabada la trajectòria europea, toca centrar-nos en la lliga. I demà rebem un conjunt en claríssima línia ascendent”.

Cobacho reconeix que, enguany, ambdós conjunts han experimentat vides paral·leles. “Estan fent molt bé les coses. Han tornat a competir a Europa i han protagonitzat un salt endavant destacable”. L’entrenador terrassenc remarca l’eficàcia defensiva de l’equip que entrena el veterà Toni Esteller, “un autèntic referent del món del waterpolo”, virtut que reflecteix la seva condició d’equip menys golejat de la categoria, per sota, fins i tot, del Barceloneta. “Són extremadament ordenats en defensa, de manera que haurem d’atacar amb la màxima precisió, amb calma i sense precipitació, ja que és un equip que, a més, té molt gol”. Els cenebistes també arriben al xoc amb una baixa per sanció, la del boia holandès Gus Van Ijperen.

El CN Barcelona s’ha reforçat notablement enguany. Ha incorporat Adrià Delgado, un jugador format al Barceloneta que va militar la temporada passada a l’Steaua de Bucarest. “És la seva referència en atac, un waterpolista desequilibrant”. També són alta Víctor Flores i Sam Van den Burg, procedents del CE Mediterrani. “I compten amb l’experiència de Joel Esteller i amb jugadors de la qualitat de Fran Valera o Pol Gomà”, afegeix el tècnic local.