Duel contra el CN Barcelona amb el lideratge en joc

El sènior masculí de waterpolo rep el CN Barcelona amb el lideratge en joc

El sènior masculí de waterpolo rebrà demà (20.00h) el CN Barcelona en partit ajornat corresponent a la cinquena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina RFEN. El duel es presenta apassionant, atès que esdevé cabdal per determinar el lideratge del grup A. Hores d’ara, ambdós equips sumen 21 punts amb un balanç impecable de set victòries en set partits.

El tècnic local encara el repte amb la bona notícia de la recuperació d’Óscar Carrillo, que ha superat un mussol a l’ull. Cobacho reconeix que el matx de demà era molt esperat. “S’ha anat ajornant per motius diversos i la veritat és que teníem moltes ganes d’arribar a aquest moment. Estem molt motivats davant l’oportunitat de mesurar-nos contra un gran equip com el CN Barcelona”.

El tècnic terrassenc entén que el partit es presenta molt equilibrat. “Portem els mateixos números en lliga, ambdós equips hem disputat competició europea. Duem trajectòries semblants enguany, fins i tot, diria que l’estructura de les plantilles té similituds”. En aquest context d’igualtat, Cobacho considera que els detalls decidiran. “Crec que l’ordre defensiu serà el factor cabdal. L’equip que pugui aturar el potencial ofensiu del rival tindrà moltes opcions d’endur-se el triomf”.

El CN Barcelona ha experimentat enguany un canvi notable a la banqueta. El jove Víctor González ha pres el relleu de l’etern Toni Esteller. L’entrenador local no veu diferències substancials en l’estil de joc que apliquen un i altre. “El Víctor està duent a terme una gran feina tot seguint la filosofia que va establir el Toni. En una transició d’aquest tipus, crec que és molt positiu que es mantingui la línia marcada al club anteriorment”.

Quant al planter cenebista, Cobacho en destaca la fortalesa com a bloc. A nivell individual, esmenta el talent d’Adrià Delgado, màxim anotador de l’equip amb 16 dianes, “un waterpolista molt perillós en l’u contra u”, l’experiència de Pere Estrany i Joel Esteller, el llançament de Víctor Flores i la tasca a la boia tant de Roger Tahull com de Lukas Duric.