Remuntada a Can Llong

El sènior masculí de waterpolo remunta i s’endú els tres punts de Can Llong

Astralpool CN Sabadell 10 – CN Terrassa 12

Fitxa tècnica

Astralpool CN Sabadell: Lorrio, S. Cabanas (2), Carrillo (4), Martino, Asensio, Valera (1), López-Escribano (2), Farmer, Avramovic, Fenoy (1), Teclas, V. Cabanas, Serrano.

Entrenador: Ferran Plana.

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja, Mora (2), Alarcón (1), Ó. Aguilar (1), Alegre (1), Sánchez, Pericas (1), Barroso (4), Gutiérrez (1), Rodríguez (1), Chico, Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Jaumandreu i Torres.

Parcials: 2-1, 3-4, 4-3 i 1-4.

Resultat acumulat: 2-1, 5-5, 9-8, 10-12.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 2-1), (2-2, 3-2, 4-2, 4-3, 5-3, 5-4, 5-5), (6-5, 6-6, 7-6, 7-7, 8-7, 8-8, 9-8), (10-8, 10-9, 10-10, 10-11, 10-12).

El sènior masculí de waterpolo va vèncer a domicili l’Astralpool CN Sabadell (10-12) en partit corresponent a la setzena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. Després d’anar molts minuts a remolc en el marcador, el conjunt de Dídac Cobacho va decantar la balança al seu favor amb un parcial final esplèndid de 0 a 4. Amb aquest triomf, els egarencs sumen 34 punts i es consoliden en el tercer lloc de la taula, tot obrint una escletxa de quatre punts respecte els sabadellencs.

L’equip de Ferran Plana, que va exercir de primer tècnic amb motiu de la sanció per acumulació de targetes de Quim Colet, va dominar els primers instants. López-Escribano va anotar l’1 a 0 al minut i mig de joc. Poc després, Sergi Cabanas va ampliar la diferència. En el tram final del període, els de Dídac Cobacho van estrenar-se de la mà de Sergi Mora (2-1).

En el segon quart, el matx es va igualar. El Sabadell va disposar en dues ocasions de dos gols d’avantatge, però els egarencs van ser capaços d’eixugar el marge i arribar al descans amb el partit equilibrat. Víctor Gutiérrez, en home de més, va marcar el 2 a 2. Els locals, no obstant, van recuperar la iniciativa per mitjà de l’encert de Sergi Cabanas i d’un inspirat Óscar Carrillo. Mitjan quart, Oriol Rodríguez, en superioritat numèrica, va retallar distàncies. Els de Ferran Plana, liderats per Carrillo, van tornar a escapar-se de dos gols, però, en els minuts previs a la pausa, Ricard Alarcón, en home de més, i Óscar Aguilar van empatar a cinc.

A la represa, el partit va esdevenir un veritable estira-i-arronsa, digne d’un derbi vallesà. Carrillo, de nou, va posar per davant els locals. L’equip de Dídac Cobacho va replicar de la mà d’Alberto Barroso de penal. La dinàmica va repetir-se en dues ocasions més. Víctor Alegre i Barroso van contrarestar les dianes prèvies de Valera i López-Escribano (8-8). A un minut del final del tercer quart, Fenoy va marcar el 9 a 8 amb què es va entrar a l’últim període.

En els darrers vuit minuts, el CN Terrassa va signar una reacció sublim que li va permetre batre el Sabadell una setmana després d’haver-ho fet a les semifinals de la Copa del Rei. El matx es va posar coll amunt quan Carrillo, en superioritat numèrica, va anotar el 10 a 8 a cinc minuts i mig per a la botzina. El tram final dels egarencs, però, va ser per emmarcar. Els de Dídac Cobacho van intensificar la defensa sobre la boia i van avortar tots i cadascun dels atacs locals, fet que els va permetre encadenar un parcial de 0 a 4 en menys de quatre minuts. Mora, Agustí Pericas i Barroso, amb dos autèntics míssils, van certificar una victòria vital per seguir optant a la segona posició.

Visita del Zodiac CN Atlètic-Barceloneta

El CN Terrassa rebrà la visita del Zodiac CN Atlètic-Barceloneta en partit corresponent a la dissetena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El matx es disputarà dissabte 14 de març a les 14.00h.