El sènior masculí de waterpolo perd contra el Telimar Palermo i queda eliminat de l’Euro Cup

Telimar Palermo 18 – CN Terrassa 15

Telimar Palermo: Jurisic, Del Basso (1), Vitale (2), Di Patti, Giorgetti (3), Hooper (6), Giliberti (1), Pericas, Lo Cascio (1), Fabiano (1), Lo Dico (1), Irving (2), De Totero.

Entrenador:

CN Terrassa: Motos, Wilson (1), F. Sánchez, Alarcón (2), Flores (3), Garcia, Delgado (5), Díaz, Comas, De Lera (2), Rodríguez (1), Chico (1), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Nikolaus Boudramis (Grècia) i Frank Ohme (Alemanya).

Parcials: 5-2, 4-4, 6-5 i 3-4.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 4-0, 4-1, 5-1, 5-2), (6-2, 6-3, 6-4, 7-4, 7-5, 8-5, 9-5, 9-6), (10-6, 10-7, 10-8, 11-8, 11-9, 12-9, 13-9, 13-10, 14-10, 15-10, 15-11), (15-12, 16-12, 16-13, 17-13, 17-14, 17-15, 18-15).

El sènior masculí de waterpolo ha caigut aquest vespre contra el Telimar Palermo (18-15) en partit corresponent a la quarta jornada del grup C de la primera fase de l’Euro Cup que s’està celebrant a Kranj (Eslovènia). Amb aquest resultat, el conjunt de Dídac Cobacho queda eliminat d’aquesta competició.

El matx contra el Telimar Palermo ha estat duríssim, tal com demostren les setze exclusions per banda i el fet que tres jugadors hagin estat expulsats. Els egarencs no han arrencat bé i s’han vist amb un 4 a 0 en contra en poc més de quatre minuts de joc que ha esdevingut un llast. Delgado, el màxim anotador terrassenc, ha aturat l’allau momentàniament, però els italians han conservat tres gols de marge després que Delgado, de nou, contrarestés la diana de Hooper (5-2). En el tram final del quart, Fran Sánchez i Maxwell Irving han estat expulsats després d’una picabaralla.

En el segon període, el CN Terrassa ha millorat les seves prestacions. Els de Cobacho s’han col·locat en dues ocasions a dos gols, 6-4  i 7-5, gràcies als gols de Chico i Alarcón en home de més. Malauradament, el Telimar Palermo ha replicat amb un parcial de 2 a 0, obra de Hooper, un veritable malson, i Lo Cascio (9-5). De Lera ha retallat distàncies tot seguit i, a trenta-vuit segons del descans, s’ha produït una acció que hagués pogut canviar el desenllaç del partit. Agustí Pericas ha estat expulsat per brutalitat, de manera que el CN Terrassa ha jugat quatre minuts en superioritat numèrica.

El conjunt de Dídac Cobacho, no obstant, no ha pogut aprofitar aquest avantatge a la represa. El parcial en aquests quatre minuts ha estat d’empat a un. Giorgetti ha marcat pels italians i Flores, pels egarencs. El CN Terrassa ho ha continuat intentant. S’ha col·locat novament a dos gols, 10-8 i 11-9, però el Telimar sempre ha aigualit les esperances de remuntada locals. Els italians han tancat el quart amb una diferència favorable de quatre gols (15-11).

En els últims vuit minuts, els egarencs s’han apropat, però no han posat en perill la victòria italiana. Flores ha tornat a situar els terrassencs a dos gols a falta de poc més de dos minuts de la botzina (17-15). Giorgetti, en l’acció següent, ha sentenciat.

Demà, cinquè i darrer partit contra l’Estrasburg

El CN Terrassa disputarà demà (13.20h) el cinquè i darrer partit de la fase contra l’Estrasburg.