El sènior masculí de waterpolo perd contra el Mataró en Copa Catalunya

El sènior masculí de waterpolo perd contra el Mataró en Copa Catalunya

CN Terrassa 9 – CN Mataró 11

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Motos, Wilson, F. Sánchez, Alarcón, Flores (4), P. Garcia, Delgado (3), Díaz (1), Comas, De Lera (1), Rodríguez, Chico, I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

CN Mataró: Turner, Castro (1), Campos (1), Flaqué (1), Bruce (1), Núñez (1), Andrade, Cuacos (1), Rodríguez, De Weerd (1), Daura (3), Schofield (1), Pont.

Entrenador: Andrei Iosep.

Àrbitres: Suárez i Gómez.

Parcials: 1-2, 2-3, 2-4, 4-2.

Resultat acumulat: 1-2, 3-5, 5-9, 9-11.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 1-2), (2-2, 2-3, 2-4, 2-5, 3-5), (3-6, 3-7, 4-7, 4-8, 5-8, 5-9), (6-9, 7-9, 7-10, 8-10, 8-11, 9-11).

El sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa va caure ahir contra el CN Mataró (9-11) en el primer partit de la fase 5è-8è de la Copa Catalunya. Aquest resultat condueix el conjunt de Dídac Cobacho a jugar el matx per la setena plaça, que es disputarà dissabte a les 12.30h a les instal·lacions de Can Toda contra el CN Catalunya.

El primer quart va esdevenir una presa de contacte. Castro va avançar els visitants de penal als dos minuts i mig de joc. Delgado, en el tram final del període, va empatar a un en home de més, però els maresmencs van recuperar la iniciativa tot seguit de la mà de Núñez (1-2).

En el segon quart, els de Iosep van ampliar el marge. Flores, màxim anotador del matx amb quatre dianes, va restablir l’equilibri en aprofitar una situació en superioritat numèrica. Malauradament, el Mataró va prendre les regnes novament amb un parcial de 0 a 3, obra de Schofield, Bruce i Daura. Delgado, de nou, va retallar distàncies abans del descans (3-5).

A la represa, els visitants van decantar la balança al seu favor. En només dos minuts i mig de joc, van enfilar l’electrònic fins al 3 a 7 gràcies a l’encert de Flaqué i Daura. El matx va posar-se molt coll amunt per als egarencs, atès que el conjunt d’Andrei Iosep va conservar els quatre gols de renda fins al final del període. Campus i De Weerd van contrarestar les dianes de Delgado i Díaz (5-9).

En l’últim quart, el CN Terrassa va reaccionar però no va poder capgirar el resultat. De Lera i Flores van apropar els de Cobacho a només dos gols amb encara tres minuts per endavant. Daura, no obstant, va aigualir les esperances de remuntada en anotar el 7 a 10 poc després. Dues dianes de Flores van estrènyer el forat fins al 9 a 11 definitiu.