Derrota a la Nova Escullera

El sènior masculí de waterpolo perd a la Nova Escullera

CN Barcelona 10 – CN Terrassa 8

Fitxa tècnica

CN Barcelona: Aguirre, Ferrer, Van den Burg, Idarraga (2), Flores, Duric (2), Esteller, Gomà (2), Delgado (3), Estrany, Marsal (1), Trilles, Estela.

Entrenador: Toni Esteller.

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (2), Mora, Alarcón, Ó. Aguilar, Prieto, Alegre, Pericas (1), Barroso (3), Gutiérrez (1), Rodríguez, Chico (1), Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Colominas i Borrell.

Parcials: 3-2, 3-1, 2-4 i 2-1.

Resultat acumulat: 3-2, 6-3, 8-7, 10-8.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 1-2, 2-2, 3-2), (4-2, 5-2, 5-3, 6-3), (6-4, 6-5, 7-5, 7-6, 7-7, 8-7), (9-7, 9-8, 10-8).

El sènior masculí de waterpolo va perdre a la Nova Escullera contra el CN Barcelona (10-8) en partit corresponent a la dotzena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor, la primera de la segona volta i la primera després de l’aturada de la competició per la disputa de l’Europeu de Budapest. El conjunt de Dídac Cobacho va anar a remolc des del segon quart i no va poder redreçar el camí a la represa. Aquest resultat situa els egarencs en el quart lloc de la taula.

Els cenebistes van avançar-se als dos minuts de joc de la mà del boia Duric. Els terrassencs van reaccionar bé a aquesta primera diana i van capgirar l’electrònic amb dianes d’Alberto Barroso i d’Agustí Pericas. En el tram final del quart, però, els locals van recuperar la iniciativa, amb Delgado i Marsal com a artífexs (3-2).

Els de Toni Esteller van fer un pas de gegant cap al triomf en el segon quart. Van obtenir una renda de tres gols que van saber gestionar fins al final. Duric, des de la boia, va marcar el quart, poc abans que Idarraga establís un perillós 5 a 2. Bernat Sanahuja va reduir distàncies momentàniament, ja que Gomà va anotar després el 6 a 3 amb què es va arribar al descans.

A la represa, l’equip de Dídac Cobacho va reaccionar i va mirar de ficar-se en la lluita per la victòria, però l’intent egarenc no va reeixir. Jordi Chico, en home de més, i Barroso, de penal, van escurçar la diferència a només un gol. El Barcelona va aturar la remuntada per mitjà de Gomà. En només quaranta segons, no obstant, Barroso i Víctor Gutiérrez van col·locar un esperançador empat a set. En els darrers instants del període, Delgado va situar els cenebistes de nou per davant (8-7).

En l’últim període, el CN Terrassa no va trobar la manera de superar la defensa cenebista. Idarraga va marcar el 9 a 7 a poc més de quatre minuts per a la conclusió. Sanahuja va signar la resposta egarenca. A dos minuts del final, però, Delgado va anotar el 10 a 8 definitiu.

Visita del CN Sant Andreu

El CN Terrassa rebrà la visita dissabte que ve del CN Sant Andreu en partit corresponent a la tretzena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El matx es disputarà a les 16.00h.