Un OSC Budapest en mode piconadora

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior masculí de waterpolo no pot fer front un OSC Budapest en mode piconadora

OSC Budapest 21 – CN Terrassa 4

Fitxa tècnica

OSC Budapest: Mitrovic, Brguljan, Manhercz (5), Randelovic (2), Burian (5), Prlainovic (3), Seman (2), Ukropina (1), Erdelyi (2), Ubovic (1), Bundschuh, Harai, Levai.

Entrenador: Lajos Vad.

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (1), Mora, Alarcón, Ó. Aguilar, Alegre (2), Sánchez, Pericas, Barroso, Gutiérrez, Rodríguez (1), Chico, Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Andrej Franulovic (Croàcia) i Levan Berishvili (Geòrgia).

Parcials: 5-0, 5-1, 6-1 i 5-2.

Resultat acumulat: 5-0, 10-1, 16-2, 21-4.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 4-0, 5-0), (6-0, 7-0, 8-0, 9-0, 10-0, 10-1), (11-1, 12-1, 13-1, 14-1, 15-1, 15-2, 16-2), (16-3, 17-3, 18-3, 19-3, 19-4, 20-4, 21-4).

El sènior masculí de waterpolo ha caigut contra l’OSC Budapest (21-4) en partit corresponent a la desena jornada de la fase de grups de la Champions League. El conjunt de Dídac Cobacho no ha pogut combatre el potencial d’un equip que ha semblat una piconadora des del primer minut i que ha dominat el matx des del principi fins al final.

L’OSC arribava a la cita en un gran estat de forma i amb molta confiança després d’haver superat el Ferencvaros i el Pro Recco en les dues jornades anteriors, mentre que els egarencs van aterrar ahir a la capital hongaresa després de disputar tres partits de màxima exigència a la Copa del Rei. En aquest context, els de Dídac Cobacho no han pogut plantar cara un rival ple de talent que aspira a tot a la Champions d’enguany.

El conjunt de Lajos Vad ha deixat el partit pràcticament sentenciat en un primer quart impecable. En tres minuts de joc, ja dominava 3 a 0. Manhercz ha anotat els dos primers, un de llançament exterior i l’altre, al contracop, i Erdelyi ha completat el parcial. Poc després, Randelovic, en home de més, i Prlainovic han enfilat l’electrònic fins al 5 a 0.

El panorama no ha canviat gens ni mica en el segon període. L’OSC ha seguit incrementant la renda davant un CN Terrassa impotent per contenir l’arsenal ofensiu hongarès. L’esquerrà Burian ha anotat el sisè al minut de joc i Erdelyi, en una transició ràpida, ha marcat el setè. Una acció en superioritat ha permès Seman ampliar el marge. I Manhercz i Seman, de nou, han col·locat un concloent 10 a 0. A trenta-cinc segons del descans, Víctor Alegre ha estrenat el compte egarenc amb un bon llançament des del lateral esquerre.

A la represa, l’equip local ha continuat dominant amb mà de ferro. Un parcial de 5 a 0, amb Manhercz, Ubovic, Burian i Randelovic com a protagonistes, ha conduït el marcador fins al 15 a 1. A dos minuts del final del tercer quart, Alegre, en resoldre una acció en superioritat des dels dos metres, ha reduït distàncies. Burian, també en home de més, ha establert el 16 a 2 amb què ha finalitzat el període.

Amb tot resolt, el partit ha anat llanguint en un últim quart calcat als anteriors, amb un OSC molt superior. Bernat Sanahuja, des del lateral dret, ha anotat el tercer gol egarenc del vespre, mentre Oriol Rodríguez ha estat l’autor del quart. Per part hongaresa, han marcat Prlainovic i Burian, en dues ocasions, i Ukropina.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).