El campió d’Europa imposa la seva llei

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior masculí de waterpolo no pot fer front el campió d’Europa

Ferencvaros Telekom Budapest 17 – CN Terrassa 11

Ferencvaros Telekom Budapest: Gardonyi, Sedlmayer (1), Zalanki (4), Pohl, Vamos (2), Mezei (2), Nemet, Jaksic (1), Younger, Varga (3), Jansik (2), Fountoulis (2), Vogel.

Entrenador: Zsolt Varga.

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (2), Mora (2), Alarcón (1), Ó. Aguilar, Alegre (1), Sánchez (1), Pericas (1), Barroso (2), Gutiérrez (1), Rodríguez, Chico, Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Matan Schwartz (Israel) i Spyridon Achladiotis (Grècia).

Parcials: 5-2, 3-2, 3-4 i 6-3.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 4-0, 4-1, 5-1, 5-2), (5-3, 6-3, 7-3, 8-3, 8-4), (8-5, 9-5, 9-6, 10-6, 10-7, 11-7, 11-8), (12-8, 13-8, 13-9, 14-9, 15-9, 15-10, 16-10, 17-10, 17-11).

El sènior masculí de waterpolo ha caigut contra el Ferencvaros Telekom Budapest (17-11) en partit corresponent a la tercera jornada de la fase de grups de la Champions League. El conjunt de Dídac Cobacho no ha pogut combatre el potencial de l’actual campió d’Europa, que ha dominat el matx des del principi fins al final.

Els hongaresos no han volgut sorpreses i han aplanat el camí des de ben aviat amb un parcial inapel·lable de sortida de 4 a 0. Jaksic, al minut i mig de partit, ha estrenat el compte des del lateral esquerre. Després d’un tir al pal de Barroso, el Ferencvaros ha ampliat l’escletxa amb un revers des de la boia de Mezei i un tir exterior del seu referent, Denes Varga. El grec Fountoulis ha marcat el quart en definir una situació d’home de més des del centre de l’atac. El CN Terrassa ha contingut l’allau momentàniament de la mà de Barroso en superioritat, però Zalanki ha replicat immediatament per situar el 5 a 1. Pericas, també en home de més, ha anotat el 5 a 2 a vint-i-tres segons del final del període.

En el segon quart, la diferència entre ambdós equips no ha estat tan evident. Els locals, amb el partit sota control, no han estat tan implacables en atac. Malgrat això, han pogut marxar al descans amb quatre gols de renda. Gutiérrez, en recollir un refús del pal, ha apropat els egarencs al minut de joc. Els de Zsolt Varga, no obstant, han diluït de seguida les opcions terrassenques en encadenar un parcial de 3 a 0, obra de Vamos, Jansik i Varga (8-3). A un minut i mig de la pausa, Mora ha reduït distàncies.

A la represa, els de Dídac Cobacho han pogut saldar el tercer període amb un parcial favorable de 3 a 4. Sanahuja, en home de més, ha marcat la cinquena diana terrassenca des de l’extrem dret. El matx ha entrat llavors en una fase d’intercanvi de gols. Barroso, Alegre i Sanahuja han contrarestat les dianes de Fountoulis, Zalanki i Mezei (11-8). A quaranta-un segons del final del quart, el CN Terrassa ha disposat d’una gran ocasió per situar-se a només dos gols, però Vogel ha aturar el penal llançat per Barroso.

En els últims vuit minuts, el Ferencvaros ha tornat a exhibir el seu immens talent ofensiu i ha certificat la victòria amb un parcial de 6 a 3. Els egarencs, però, han aconseguit anotar onze gols, sis més dels que van poder marcar contra el Pro Recco en la segona jornada. Vamos, de penal, i Jansik, en una transició ràpida, han enfilat l’electrònic fins al 13 a 8. Tot seguit, Mora, també de penal, ha escurçat el desavantatge. En els darrers tres minuts i mig, s’han vist sis dianes més. Zalanki, en dues ocasions, Varga i Sedlmayer han anotat per part hongaresa, mentre que Sánchez i Alarcón han respost per part terrassenca (17-11).