Derrota contra el poderós OSC Budapest

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior masculí de waterpolo no pot amb el poderós OSC Budapest

CN Terrassa 10 – OSC Budapest 15

Fitxa tècnica

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (2), Mora, Alarcón, Ó. Aguilar, Prieto, Sánchez, Pericas (3), Barroso (4), Gutiérrez (1), Rodríguez, Chico, Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

OSC Budapest: Mitrovic, Brguljan (4), Manhercz (2), Randelovic (2), Salamon, Prlainovic (2), Burian, Kovacs, Erdelyi (3), Ubovic, Bundschuh (1), Harai (1), Levai.

Entrenador: Lajos Vad.

Àrbitres: Boris Margeta (Eslovènia) i Bozo Duraskovic (Montenegro).

Parcials: 1-4, 4-4, 3-3 i 2-4.

Resultat acumulat: 1-4, 5-8, 8-11, 10-15.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 1-2, 1-3, 1-4), (2-4, 2-5, 2-6, 2-7, 3-7, 4-7, 4-8, 5-8), (5-9, 6-9, 7-9, 8-9, 8-10, 8-11), (9-11, 9-12, 9-13, 9-14, 10-14, 10-15).

El sènior masculí de waterpolo va caure ahir contra l’OSC Budapest (10-15) en partit corresponent a la cinquena jornada de la fase de grups de la Champions League. Els hongaresos van fonamentar el triomf en un parcial inicial d’1 a 4 que va obligar els egarencs a anar a remolc. El conjunt de Dídac Cobacho, no obstant, no va rendir-se en cap moment i va signar una remuntada il·lusionant en el tercer quart que els va situar a només un gol (8-9). L’OSC, però, sobrat d’ofici i de talent, va prendre les regnes novament i va certificar el triomf amb un parcial d’1 a 5.

El CN Terrassa va arrencar de forma prometedora amb un golàs de Bernat Sanahuja en el primer atac. Malauradament, va ser un miratge. L’equip de Lajos Vad va reaccionar de forma immediata i va obrir una escletxa transcendental amb un parcial de 0 a 4. Dues accions en home de més van permetre Randelovic i Bundschuh capgirar l’electrònic. Poc després, dos tirs exteriors de Manhercz i, de nou, de Randelovic van ampliar el marge.

Els de Dídac Cobacho van aturar l’allau momentàniament amb una diana d’Alberto Barroso en superioritat numèrica només començar el segon període. La fuetada del madrileny va ser replicada amb contundència per un rival que veia porteria amb molta facilitat. El boia Harai i Brguljan, esplèndid tot el partit, van enfilar el marcador fins a un perillós 2 a 7. Els egarencs no van abaixar els braços i van estrènyer el resultat en els minuts previs al descans amb un parcial de 3 a 1. Agustí Pericas, en sengles accions en home de més, i Sanahuja, sobre la botzina, van contrarestar l’encert de Manhercz (5-8).

A la represa, el CN Terrassa va exhibir la seva millor cara i va fer somiar l’afició amb una remuntada en col·locar-se a només un gol (8-9) en el tram final del tercer quart. Després que Erdelyi anotés el 5 a 9 en home de més, els egarencs van tirar d’orgull i van encadenar tres dianes que van pujar la temperatura de la piscina. Barroso, en dues ocasions, i Pericas, amb un revers excel·lent des de la boia, van ser-ne els protagonistes. Malauradament, l’OSC Budapest, farcit de recursos, va refredar els ànims en l’últim minut i mig de quart de la mà d’Erdelyi i Brguljan (8-11).

Els hongaresos van certificar la victòria en l’últim període. Barroso, de penal, va apropar els locals només iniciar-se el quart. Llavors, va aparèixer la figura d’Andrija Prlainovic, l’únic jugador que ha guanyat la Champions amb quatre clubs diferents, que va sentenciar amb dos gols en un minut (9-13). Erdelyi, a tres minuts i mig del final, va augmentar la renda. Una diana de Víctor Gutiérrez per part terrassenca i una de Brguljan per part hongaresa van establir el 10 a 15 definitiu.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).