El sènior masculí de waterpolo…

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior masculí de waterpolo guanya a Navarra i suma la tercera victòria consecutiva

WP Navarra 6 – CN Terrassa 15

Fitxa tècnica

WP Navarra: Darías, Rodríguez (1), Jáuregui, Esteban, J. Arriazu (1), Fernández, Sinclair (2), F. Arriazu, Stevenson (1), Sousa, García, Zulaica (1), Delgado.

Entrenador: Manel Silvestre.

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (2), Mora (1), Alarcón (4), Chico, De la Fuente (2), Sánchez (1), Salvador, Barroso (3), Gallego, Rodríguez, Pericas (2), Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Teixidó i Segurana.

Parcials: 0-3, 3-3, 2-6 i 1-3.

Resultat acumulat: 0-3, 3-6, 5-12, 6-15.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 0-3), (0-4, 0-5, 1-5, 2-5, 3-5, 3-6), (4-6, 4-7, 4-8, 4-9, 4-10, 5-10, 5-11, 5-12), (6-12, 6-13, 6-14, 6-15).

El sènior masculí de waterpolo va imposar-se amb claredat (6-15) a la piscina del WP Navarra en partit corresponent a la setena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El conjunt de Dídac Cobacho va sumar així la tercera victòria consecutiva i es manté segon a la classificació amb 18 punts i un balanç de sis triomf i una única derrota.

Els egarencs van signar una arrencada que no va deixar marge per a la incertesa. Van resoldre el primer quart amb un parcial de 0 a 3 que, posteriorment, van ampliar fins al 0 a 5. Sanahuja va estrenar el compte al minut i mig de partit en una acció en home de més. Mitjan període, Alarcón va ampliar la diferència, mentre que De la Fuente, a dos minuts del final del quart, va anotar el tercer.

Els terrassencs van mantenir l’efectivitat en el segon període. Només començar, Alarcón, en superioritat numèrica, va marcar el quart. Mora va completar el parcial poc després (0-5). Els locals van reaccionar en els minuts previs al descans amb un 3 a 0 gràcies a tres accions en home de més culminades per Rodríguez, Zulaica i Sinclair. Un penal comès per Rodríguez va permetre Alarcón situar el 3 a 6 amb què es va arribar a l’equador del matx.

A la represa, els de Dídac Cobacho van sentenciar definitivament en establir un parcial de 2 a 6. Després que Arriazu apropés els locals, el CN Terrassa va anotar quatre dianes seguides que van esdevenir decisives. Barroso, en dues ocasions, De la Fuente i Alarcón en van ser els artífexs (4-10). El Navarra va aturar l’allau momentàniament de la mà de Sinclair. No obstant, dos gols en dos minuts a càrrec de Sanahuja i Barroso van enfilar l’electrònic fins al 5 a 12 al final del tercer període.

En els últims vuit minuts, la voracitat ofensiva va minvar. Els de Manel Silvestre van retallar distàncies per mitjà d’Stevenson. Pericas, en dues ocasions, i Sánchez van col·locar el 6 a 15 final.

Visita del Real Canoe NC

El CN Terrassa rebrà la visita dissabte que ve del Real Canoe NC en partit corresponent a la vuitena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El matx es disputarà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica a les 18.00h.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).