Victòria contra el Mediterrani i lideratge!

El sènior masculí de waterpolo guanya a la piscina del Mediterrani i se situa líder provisional

CE Mediterrani 9 – CN Terrassa 11

Fitxa tècnica

CE Mediterrani: Santís, Gorria (2), Frigola, Corres, Galeev, Minguell (2), Roca, Vujovic (1), Pérez, Gallego (1), Garcia (2), Stevenson (1), Nogueras.

Entrenador: Jahzeel Martínez.

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (1), Mora, Alarcón (1), Ó. Aguilar, Prieto, Sánchez (2), Pericas (3), Barroso (2), Gutiérrez (2), Rodríguez, Chico, Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Colominas i Iñesta.

Parcials: 1-4, 3-3, 2-3 i 3-1.

Resultat acumulat: 1-4, 4-7, 6-10, 9-11.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 1-2, 1-3, 1-4), (2-4, 2-5, 3-5, 3-6, 3-7, 4-7), (5-7, 5-8, 5-9, 6-9, 6-10), (6-11, 7-11, 8-11, 9-11).

El sènior masculí de waterpolo va imposar-se a domicili (9-11) a la piscina del CE Mediterrani en partit corresponent a la quarta jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor, un matx avançat amb motiu del compromís europeu de la segona jornada de la fase de grups de la Champions League que el conjunt de Dídac Cobacho afrontarà dissabte a la piscina del Pro Recco italià. Els egarencs van quallar un partit molt seriós i van sumar el tercer triomf consecutiu en lliga, resultat que els situa líders provisionals amb 10 punts.

Els terrassencs van posar els fonaments de la victòria des del xiulet inicial. Només arrencar, Alberto Barroso va anotar el 0 a 1. Els de Jahzeel Martínez van empatar mitjan període de la mà de Garcia. El CN Terrassa va respondre amb un tram final de primer quart esplèndid en què va encadenar un parcial de 0 a 3, amb Agustí Pericas, autor de dues dianes, i Fran Sánchez com a artífexs (1-4).

L’equip de Dídac Cobacho va conservar la renda adquirida en un segon període que va esdevenir un estira-i-arronsa. Un penal transformat per Gorria va apropar momentàniament els del barri de Sants. Els egarencs van replicar per mitjà de Ricard Alarcón, acció que va precedir un nou gol local, a càrrec de Gallego. El CN Terrassa va ampliar el marge amb un parcial de 0 a 2. Bernat Sanahuja va batre Santís en home de més i, a divuit segons del descans, Víctor Gutiérrez va marcar el 3 a 7. El Mediterrani va retallar distàncies en la jugada següent a través de Garcia.

A la represa, els de Dídac Cobacho van continuar amb el partit sota control. Stevenson va reduir la diferència als dos minuts del tercer quart, però els terrassencs van respondre amb un parcial de 0 a 2, amb gols de Pericas i Sánchez (5-9). L’avantatge egarenc es va mantenir fins al final del període després de les dianes de Minguell i de Barroso.

En l’últim quart, el CN Terrassa va gestionar els quatre gols de coixí sense patiment. Només començar, Gutiérrez va marcar un 6 a 11 concloent. La reacció final del Mediterrani, materialitzada amb un parcial de 3 a 0, només va servir per estrènyer el resultat definitiu.

Derbi vallesà

Després de jugar dissabte a la piscina del Pro Recco italià en partit corresponent a la segona jornada de la fase de grups de la Champions League, el CN Terrassa afrontarà un derbi vallesà contra l’Astralpool CN Sabadell corresponent a la cinquena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El matx es disputarà el dissabte 26 d’octubre a les 18.00h a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.