Golejada contra el Tenerife Echeyde

El sènior masculí de waterpolo goleja el Tenerife Echeyde

Tenerife Echeyde 7 – CN Terrassa 20

Fitxa tècnica

Tenerife Echeyde: Darias, G. González, San Martín, Sunde (1), Zurita (2), I. Gutiérrez, Simón, Savio (3), Sousa, Fernández, Salvador, Mercado (1), R. González.

Entrenador: Juan Pablo Sánchez.

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (3), Mora (2), Alarcón (1), Ó. Aguilar (1), Prieto (2), Sánchez, Alegre, Barroso (4), V. Gutiérrez (3), Rodríguez (3), Chico (1), Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Ortega i Cerezo.

Parcials: 0-6, 2-5, 3-5 i 2-4.

Resultat acumulat: 0-6, 2-11, 5-16, 7-20.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 0-3, 0-4, 0-5, 0-6), (1-6, 1-7, 1-8, 1-9, 1-10, 1-11, 2-11), (2-12, 3-12, 4-12, 4-13, 4-14, 4-15, 4-16, 5-16), (6-16, 6-18, 6-19, 7-19, 7-20).

El sènior masculí de waterpolo va derrotar còmodament a domicili el Tenerife Echeyde (7-20) en partit corresponent a la catorzena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El conjunt de Dídac Cobacho va complir els pronòstics i va acumular el segon triomf consecutiu, resultat que el manté en el tercer lloc de la taula amb 28 punts.

Els egarencs van arrencar molt concentrats i van resoldre el matx per la via ràpida, sense donar cap opció als locals. Van encadenar un parcial de 0 a 6 en el primer període que va posar el partit coll avall. En menys de quatre minuts, l’electrònic ja assenyalava un concloent 0 a 4, amb dianes d’Alberto Barroso, Bernat Sanahuja i Sergi Mora, que va anotar en dues ocasions. Poc després, Oriol Rodríguez va ampliar l’avantatge en aprofitar una acció en home de més. Ricard Alarcón, en l’últim minut del primer quart, va establir el 0 a 6.

El CN Terrassa va seguir eixamplant l’escletxa en el segon període. Savio va estrenar el compte del conjunt de Juan Pablo Sánchez, diana que els de Dídac Cobacho van replicar amb un parcial de 0 a 5, obra de Sanahuja i Barroso, que van signar un doblet cadascun, i de Víctor Gutiérrez. El neozelandès Sunde va marcar el 2 a 11 amb què es va arribar al descans.

A la represa, el tècnic egarenc va situar Biel Segura sota els pals per tal de donar minuts a tot el planter. La dinàmica no va variar. El Tenerife va apropar-se momentàniament gràcies a dos penals transformats per Savio i Zurita. Els terrassencs, no obstant, van continuar dominant i van augmentar la renda amb un parcial d’1 a 4 en el tram final del període. Gutiérrez va anotar dos gols seguits i Óscar Aguilar i Jordi Chico van tancar el compte (5-16).

En els últims vuit minuts, el CN Terrassa va engrandir el marge una mica més. Savio, novament de penal, va retallar distàncies. La resposta egarenca va arribar de forma de tres dianes consecutives, dues de Sergio Prieto i una de Rodríguez. A vint segons de la conclusió, Rodríguez va repetir per col·locar el 7 a 20 definitiu.

Visita del CE Mediterrani

El CN Terrassa tornarà a jugar demà mateix un partit de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. Rebrà el CE Mediterrani (20.45h) en partit corresponent a la quinzena jornada, avançat amb motiu del matx de la novena jornada de la fase de grups de la Champions League que el conjunt de Dídac Cobacho disputarà contra el Marsella el divendres.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).