Golejada contra el Navarra

El sènior masculí de waterpolo goleja el Navarra i suma la setena victòria consecutiva

CN Terrassa 17 – WP Navarra 6

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (5), Mora (3), Alarcón, Ó. Aguilar (3), De la Fuente (1), Sánchez, Salvador, Barroso (1), Chico (1), Rodríguez (2), Pericas (1), Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

WP Navarra: Darías, Calvo, Jiménez, Esteban (1), Zapata, Fernández (1), Arriazu, Stevenson (4), Sousa, García, Delgado.

Entrenador: Manel Silvestre.

Àrbitres: Aymerich i Jiménez.

Parcials: 3-1, 4-1, 3-2 i 7-2.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 3-1), (4-1, 5-1, 6-1, 6-2, 7-2), (8-2, 8-3, 9-3, 9-4, 10-4), (11-4, 12-4, 12-5, 13-5, 13-6, 14-6, 15-6, 16-6, 17-6).

El sènior masculí de waterpolo va vèncer amb claredat (17-6) el WP Navarra en partit corresponent a la divuitena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El conjunt de Dídac Cobacho va complir els pronòstics i va acumular així la setena victòria consecutiva, resultat que li permet conservar la segona posició amb dos punts de marge respecte al CN Barcelona Vista.

Els egarencs van anar per feina des del principi. En menys de cinc minuts de joc, van encadenar un parcial de 3 a 0 que va aplanar el camí. Sergi Mora va estrenar el compte només començar, Alberto Barroso va anotar el segon poc després i l’atacant manresà va repetir per marcar el tercer. Els visitants van aprofitar una acció en home de més, culminada per Stevenson, per retallar distàncies.

Els de Dídac Cobacho, molt superiors, van engrandir el forat en el segon quart per mitjà d’un altre parcial de 3 a 0. Mora i Óscar Aguilar, per partida doble, en van ser els artífexs (6-1). Els locals van mantenir els cinc gols de renda fins al descans després que Bernat Sanahuja, en superioritat numèrica, contrarestés la diana prèvia de Fernández (7-2).

A la represa, el CN Terrassa es va prendre un petit respir. Va aixecar el peu de l’accelerador i el partit es va igualar momentàniament, tal com mostra el parcial de 3 a 2 que va registrar el tercer període. Oriol Rodríguez va marcar el vuitè, gol que va replicar Stevenson tot seguit. Sanahuja, en home de més, va batre Darías per col·locar el 9 a 3. El Navarra va tornar a respondre a través del seu referent ofensiu, l’estatunidenc Stevenson. En la darrera acció, Àlex de la Fuente va marcar el 10 a 4 amb què va finalitzar el quart.

En els últims vuit minuts, el conjunt de Dídac Cobacho va tornar a apujar el llistó i va passar per sobre d’un rival esgotat per la poca profunditat de la seva banqueta. Els terrassencs van certificar el setè triomf consecutiu amb un parcial inapel·lable de 7 a 2. Sanahuja, amb un hat trick, Aguilar, Chico, Rodríguez i Pericas en van ser els protagonistes, mentre que Esteban i Stevenson van signar la tímida rèplica navarresa.

Visita al Real Canoe NC

El CN Terrassa visitarà dissabte que ve el Real Canoe NC en partit corresponent a la dinovena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El matx es disputarà a les instal·lacions de l’equip madrileny a les 13.15h.