El sènior masculí de waterpolo es prepara per enfrontar-se al CN Barcelona

El sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa es prepara per enfrontar-se dissabte 6 d’abril al CN Barcelona en el partit corresponent a la divuitena jornada de Lliga. El matx es disputarà a la piscina de la Nova Escollera de Barcelona a les 18:30 hores.

Amb el CN Terrassa actualment classificat com a quart en la taula, el partit contra el CN Barcelona, actual tercer classificat, promet ser un emocionant matx.

El tècnic Dídac Cobacho expressa la importància d’aquest enfrontament, afirmant: “És un partit on ens enfrontem a un rival directe, i si guanyem ens posarem tercers. Després de la parada tan llarga de les seleccions i després del partit del Sabadell tornem a estar en un bon moment”. Cobacho, esmenta que volen tornar al mateix ritme que van tenir en la primera bona volta de la Lliga “volem tornar a estar en el nostre millor moment”.

Cobacho, remarca que arriben bé i amb bones sensacions en aquest partit “arribem bé i dependrà de nosaltres mateixos frenar als rivals, que juguen amb molta intensitat”.

L’equip ja ha recuperat la majoria de les baixes que tenia. Tot i això, Teclas, encara no podrà jugar en aquest partit.