La Supercopa Six…

La Supercopa Six, proper repte del sènior masculí de waterpolo

El conjunt de Dídac Cobacho afrontarà dissabte (21.00h) el partit de semifinals

Després de superar amb èxit la primera fase de la Champions League, el sènior masculí de waterpolo encara el segon repte de la temporada, la Supercopa Six, la primera competició oficial de caràcter estatal de la temporada 2018-2019, que se celebrarà entre demà i diumenge. El conjunt de Dídac Cobacho, com a subcampió de la Copa del Rei, debutarà directament en semifinals dissabte a la piscina Pere Serrat (21.00h) contra el guanyador del partit de quarts de final que disputaran demà Astralpool CN Sabadell i CN Sant Andreu.

El tècnic local afronta el desafiament amb la bona notícia de disposar de l’equip al complet i amb les sensacions positives que va deixar la participació europea. “Venim amb la il·lusió de, com a mínim, repetir l’actuació de la temporada passada i ser de nou finalistes”. Cobacho entén que la fase de Champions ha aportat un extra a l’equip que no tindran Sabadell ni Sant Andreu. “És possible que es noti especialment en els primers minuts. A mesura que avanci el partit, però, les forces s’igualaran, ja que nosaltres també arrosseguem més cansament”.

L’entrenador egarenc confessa no tenir preferències respecte al rival en semifinals. “Els dos equips són perillosos. Ens coneixem molt. Sense anar més lluny, el Sant Andreu ens va eliminar de la Copa Catalunya, cosa que suposa una advertència evident. I el Sabadell va ser segon a la fase regular de la lliga la temporada passada i va disputar la lligueta de la Champions. Sigui quin sigui el rival, viurem un partit molt dur en el qual s’haurà de treballar fins al final”.

Quant a la competició en general, Cobacho assenyala, un cop més, el Barceloneta com a clar favorit. “Conserva el planter de la campanya anterior, de manera que la lògica indica que hauria de ser el finalista de l’altra part del quadre i el màxim candidat al títol”.

Quarta edició de Supercopa Six

La Supercopa d’Espanya es disputarà per quarta edició consecutiva amb la participació de sis equips. Dos d’ells, el CN Atlètic-Barceloneta, com a campió de Lliga i Copa, i el CN Terrassa, com a subcampió de Copa, passen directament a semifinals i esperen rival dels dos partits de quarts de final que es juguen demà. Els mariners s’enfrontaran al guanyador de xoc entre el CN Barcelona Vista i el Quadis CN Mataró, mentre que els de Dídac Cobacho buscaran un lloc a la final amb el vencedor del partit entre l’Astralpool CN Sabadell i el CN Sant Andreu.

Supercopa Six
Divendres 21 de setembre
Quarts de final

20.30h. CN Barcelona Vista – Quadis CN Mataró (1). Piscina Nova Escullera

20.30h. Astralpool CN Sabadell – CN Sant Andreu (2). Piscina Carles Ibars

Dissabte 22 de setembre
Semifinals

19.00h. CN Atlètic-Barceloneta – guanyador eliminatòria (1)

21.00h. CN Terrassa – guanyador eliminatòria (2)

Diumenge 23 de setembre

13.00h. Final. Retransmesa per streaming per LaLiga4Sports.

Les semifinals i la final se celebraran a la piscina Pere Serrat del CN Sant Andreu.