Calendari de la 2a fase…

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior masculí de waterpolo debutarà contra l’OSC Potsdam en la segona fase de la Champions League

El sènior masculí de waterpolo  ja coneix el calendari de partits que haurà de disputar en la segona fase de la Champions League que afrontarà entre el 28 i el 30 de setembre a Sabadell.

El conjunt de Dídac Cobacho, enquadrat en el grup D, debutarà el divendres 28 contra l’OSC Potsdam alemany a les 21.00h. L’endemà, dissabte 29, a les 19.45h, disputarà el segon partit contra el BPM Sport Management italià, mentre que diumenge, a les 11.15h, tancarà la fase contra els amfitrions, l’Astralpool CN Sabadell. Els dos primers classificats del grup accediran a la tercera ronda de la competició.

Champions League
Calendari 2a fase. Sabadell

Divendres 28 de setembre

19.15h. Astralpool CN Sabadell – BPM Sport Management

21.00h. OSC Potsdam – CN Terrassa

Dissabte 29 de setembre

18.00h. Astralpool CN Sabadell – OSC Potsdam

19.45h. BPM Sport Management – CN Terrassa

Diumenge 30 de setembre

11.15h. Astralpool CN Sabadell – CN Terrassa

13.00h. BPM Sport Management – OSC Potsdam

Tres grups més

La segona fase de la Champions League contempla tres grups més. El C aplegarà el Vouliagmeni NC grec, el Sintez Kazan rus, el Corona Sportul Brasov romanès i el PVK Jadran Carine Herceg Novi montenegrí, que exercirà d’amfitrió. L’AN Brescia italià, el Team Strasbourg francès, l’Enka Istanbul turc i el CSM Digi Oradea romanès, que acollirà la fase, formen el grup E, i el VK Jadran Split croat, el FTC Budapest hongarès, l’AZC Alphen holandès i el Pays d’Aix francès integren el grup F, que tindrà lloc a Aix Le Bain (França).

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).