Debut a la lliga amb una golejada a Navarra

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior masculí de waterpolo debuta a la lliga amb una golejada a Navarra

WP Navarra 5 – CN Terrassa 16

Fitxa tècnica

WP Navarra: Cruz, Rodríguez, Munárriz, Zapata, Jáuregui, Beltrán, Fernández (1), Arriazu (1), Contreras (1), Franco (1), Zulaica (1), Soler, De la Maza.

Entrenador: Manel Silvestre.

CN Terrassa: Motos, Alegre (1), Sánchez (1), Alarcón (1), Águilar, Carrillo (2), Barroso (4), Flores (2), Gutiérrez (1), De Lera (1), Rodríguez (1), Chico (2), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Torres i Galindo.

Parcials: 1-5, 1-8, 2-1, 1-2.

Resultat acumulat: 1-5, 2-13, 4-14, 5-16.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 1-2, 1-3, 1-4, 1-5), (1-6, 1-7, 1-8, 1-9, 1-10, 1-11, 1-12, 1-13, 2-13), (3-13, 4-13, 4-14), (4-15, 5-15, 5-16).

El sènior masculí de waterpolo va debutar a la Lliga Divisió d’Honor Masculina amb una golejada a la piscina del WP Navarra (5-16).  Com era previsible, el conjunt de Dídac Cobacho va resoldre el compromís per la via ràpida, tal com reflecteix el 2 a 13 amb què es va arribar al descans.

Els egarencs van anar per feina des del primer instant. En només un minut i mig de joc, ja dominaven 0 a 2 amb Chico i Barroso com a protagonistes. Els locals van retallar distàncies en una situació en superioritat numèrica que va resoldre Fernández, una resistència que va esdevenir un miratge. Els de Cobacho van ampliar el marge tot seguit amb un parcial de 0 a 3, obra de De Lera, Alegre i Barroso (1-5).

En el segon quart, la dinàmica no va variar. El CN Terrassa va continuar amb l’accelerador premut i va foradar una vegada rere una altra la porteria defensada per Cruz. Va encadenar un parcial contundent de 0 a 8 que va deixar el matx completament sentenciat. Barroso, de penal, va anotar el sisè. Flores i Barroso, de nou, van ampliar la renda. Sánchez i Carrillo, ambdós en home de més, van situar l’1 a 10. Alarcón, Carrillo, que va repetir, i Rodríguez van completar el parcial. Arriazu, en el darrer minut del període, va marcar el 2 a 13 amb què es va arribar a la pausa.

A la represa, i amb els deures fets, el partit va transcórrer amb placidesa. El conjunt de Dídac Cobacho va aixecar el peu i va reduir la voracitat golejadora dels dos primers quarts, fins al punt que el Navarra va adjudicar-se el tercer període. Zulaica i Contreras van anotar les dianes locals, mentre que Flores, en superioritat numèrica, va signar la rèplica terrassenca (4-14). En l’últim quart, Gutiérrez i Chico van contrarestar el gol de Franco (5-16).

Visita del CN Echeyde

Amb motiu de la disputa de la segona fase de la Champions League a París entre el 8 i el 10 d’octubre, el CN Terrassa rebrà la visita demà mateix del CN Echeyde (15.45h) en partit avançat corresponent a la 2a jornada de la Lliga Divisió d’Honor.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).