El sènior masculí de waterpolo debuta a la Lliga amb un triomf solvent contra el Sant Andreu

CN Terrassa 9 – CN Sant Andreu 7

CN Terrassa: Motos, Wilson, F. Sánchez (1), Alarcón (2), Flores (3), P. Garcia, Delgado (1), Díaz, Comas, De Lera, Rodríguez (1), Chico (1), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

CN Sant Andreu: Hedges, Arizaga, Villamayor, Patchaliev, Chmyr (1), Tenorio, Bargalló, Poot (1), Montes, Gracia, Frigola (1), Yáñez (4), Garcia.

Entrenador: Juan Carlos Sanchón.

Àrbitres: Teixidó i Pérez.

Parcials: 2-2, 4-0, 1-1, 2-4.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 1-2, 2-2), (3-2, 4-2, 5-2, 6-2), (7-2, 7-3), (8-3, 8-4, 9-4, 9-5, 9-6, 9-7).

El sènior masculí de waterpolo va debutar ahir a la Lliga Divisió d’Honor Masculina amb una victòria solvent contra el CN Sant Andreu (9-7). Després que els visitants dominessin a l’inici, el conjunt de Dídac Cobacho va prendre les regnes del matx amb un parcial de 7 a 0 que va conduir a un desenllaç plàcid.

Els de Juan Carlos Sanchón van avançar-se amb dues dianes inicials de Yáñez, el seu referent ofensiu, la segona de les quals de penal. Aquesta superioritat d’entrada va esdevenir un miratge. El CN Terrassa es va anar ajustant i va capgirar progressivament el marcador fins a establir un tranquil·litzador 7 a 2 a la represa. Abans del final del primer quart, Delgado i Flores ja van refer l’equilibri (2-2).

En el segon període, el conjunt de Cobacho va obrir una escletxa que resultaria definitiva. A partir d’un encertat Pepe Motos sota els pals, els egarencs van encadenar un parcial concloent de 4 a 0. Rodríguez va marcar el tercer als dos minuts de joc. Mitjan quart, Alarcón, en home de més, va ampliar el marge. Sánchez, de nou en superioritat numèrica, i Flores van enfilar l’electrònic fins al 6 a 2 amb què es va arribar al descans.

A la represa, i tot i que el ritme anotador va minvar, el CN Terrassa va continuar controlant la situació. Als tres minuts del quart, Alarcón va eixamplar la diferència fins als cinc gols (7-2). El Sant Andreu només va poder trobar el camí del gol en els instants finals de període de la mà de Frigola.

Els terrassencs van gestionar la renda sense problemes en els darrers vuit minuts. Només arrencar el quart, Chico, en home de més, va col·locar el 8 a 3. Yáñez va aprofitar una acció en superioritat numèrica per apropar els visitants. Però els de Cobacho no van fer concessions. Flores, a tres minuts de la botzina, va marcar el 9 a 4. La reacció final dels andreuencs, materialitzada en un parcial de 0 a 3, va resultar estèril.

Visita al CN Mataró

El CN Terrassa jugarà demà mateix (12.45h) a la piscina del CN Mataró en partit corresponent a la 2a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina.