Empat contra el CN Barcelona en el debut

El sènior masculí de waterpolo debuta a la lliga amb un empat contra el CN Barcelona

CN Terrassa 12 –  CN Barcelona 12

Fitxa tècnica

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (2), Mora, Alarcón (1), Ó. Aguilar, Prieto, Sánchez, Pericas, Barroso (5), Gutiérrez (4), Rodríguez, Chico, Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

CN Barcelona: Aguirre, Ferrer, Van den Burg (1), Idarraga, Flores (2), Duric (1), Esteller (2), Gomà (1), Delgado (5), Estrany, Marsal, Trilles, Estela.

Entrenador: Toni Esteller.

Àrbitres: Ortega i Teulé.

Parcials: 2-4, 3-3, 3-0 i 4-5.

Resultat acumulat: 2-4, 5-7, 8-7, 12-12.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 1-2, 1-3, 2-3, 2-4), (2-5, 3-5, 3-6, 4-6, 4-7, 5-7), (6-7, 7-7, 8-7), (9-7, 9-8, 9-9, 9-10, 10-10, 10-11, 11-11, 11-12, 12-12).

El sènior masculí de waterpolo va estrenar-se a la Lliga Premaat Divisió d’Honor amb un empat a dotze contra el CN Barcelona en un partit vibrant. Després del domini inicial dels cenebistes, el conjunt de Dídac Cobacho va redreçar el camí a la represa i va sumar un punt contra un rival directe.

El nivell del matx va respondre a les previsions. CN Terrassa i CN Barcelona van oferir un partit de waterpolo equilibrat, ple d’alternatives i molt emocionant. Ambdós equips van presentar la seva candidatura a ser el perseguidor més proper de l’Atlètic-Barceloneta. Els de Toni Esteller van signar una gran arrencada i van endur-se amb claredat el primer període. Adrià Delgado, un veritable malson per als egarencs, i Duric van situar el 0 a 2 al marcador en només dos minuts de joc. Víctor Gutiérrez, en home de més, va retallar distàncies, però el CN Barcelona va conservar els dos gols de marge al final del quart gràcies a les dianes d’Esteller i Delgado que van rebre la rèplica d’Alberto Barroso (2-4).

La dinàmica va mantenir-se en el segon quart. Els cenebistes van seguir portant la iniciativa i van disposar, en tres ocasions, de tres gols d’avantatge. Flores va marcar el 2 a 5, diana que va replicar Gutiérrez en superioritat numèrica. La situació va repetir-se després dels gols d’Esteller i Barroso (4-6). Gomà va tornar a posar els visitants tres gols amunt, però Alarcón, en home de més, va col·locar el 5 a 7 amb què es va arribar al descans.

A la represa, el partit es va capgirar com un mitjó. El CN Terrassa va intensificar la defensa i va deixar d’anar a remolc d’un rival que no va trobar el camí del gol durant tot el tercer període. Els de Dídac Cobacho van encadenar un parcial de 3 a 0, amb Barroso i Gutiérrez com a protagonistes, que els va permetre entrar en l’últim quart amb un gol d’avantatge (8-7).

Els egarencs encara van ampliar el marge al principi del darrer període amb una altra diana de Gutiérrez. Els visitants, no obstant, no havien dit, ni molt menys, la seva última paraula i van respondre amb un parcial de 0 a 3 de la mà d’un imparable Delgado (9-10). Sanahuja va empatar a deu i, poc després, va tornar a batre Aguirre per empatar a onze. A només un minut i deu segons de la botzina, els de Toni Esteller van tornar a avançar-se per mitjà de Flores. Però Barroso, a trenta-vuit segons del final, va establir l’empat a dotze final d’un partit dels que fan afició.

Visita a la piscina del CN Sant Andreu

El CN Terrassa visitarà dissabte que ve la piscina Pere Serrat per enfrontar-se al CN Sant Andreu en partit corresponent a la segona jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El matx es disputarà a les 18.00h.