El sènior masculí de waterpolo cau davant un inabastable Atlètic-Barceloneta

El sènior masculí de waterpolo cau davant un inabastable Atlètic-Barceloneta

CN Atlètic-Barceloneta 22 – CN Terrassa 6

Fitxa tècnica

CN Atlètic-Barceloneta: López, Famera, Granados (2), Munárriz (3), De Toro (3), Larumbe, Pavillard (4), Fernández (2), Asensio (3), Perrone (1), Ponferrada (2), Bustos (2), Aguirre.

Entrenador: Elvis Fatovic.

CN Terrassa: Motos, Alegre (1), F. Sánchez, Alarcón (1), Aguilar, Garcia, Barroso (2), Prieto, Diestre, De Lera (2), Rodríguez, Chico, I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Ortega i Torres.

Parcials: 7-2, 5-2, 3-1, 7-1.

Resultat acumulat: 7-2, 12-4, 15-5, 22-6.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 2-1, 2-2, 3-2, 4-2, 5-2, 6-2, 7-2), (7-3, 8-3, 9-3, 10-3, 10-4, 11-4, 12-4), (13-4, 14-4, 14-5, 15-5), (16-5, 17-5, 17-6, 18-6, 19-6, 20-6, 21-6, 22-6).

El sènior masculí de waterpolo va perdre dissabte contra el CN Atlètic-Barceloneta (22-6) en partit corresponent a la dissetena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El conjunt de Dídac Cobacho no va poder fer front en cap moment a un rival que es mostrar com una autèntica piconadora.

El matx només va conservar un cert equilibri en els dos primers minuts. Munárriz va avançar els mariners en la primera acció del matx. De Lera va empatar tot seguit. Els de Fatovic van recuperar la iniciativa de la mà de Perrone, que va aprofitar una situació en home de més. Els egarencs van respondre de nou gràcies a un penal transformat per Barroso. Malauradament, la resistència terrassenca va acabar aquí. El Barceloneta va tancar el quart amb un parcial de 5 a 0 que va esdevenir pràcticament definitiu. Pavillard, en dues ocasions, De Toro, Munárriz i Ponferrada en van ser els artífexs.

En el segon quart, els mariners van seguir amb l’accelerador premut i van resoldre el compromís. Alarcón va aturar l’allau momentàniament. Però el Barceloneta no estava disposat a fer cap concessió i va encadenar un parcial de 3 a 0, obra de Fernández, Asensio i Munárriz (10-3). De Lera va apropar tímidament el conjunt de Cobacho, poc abans que dues dianes de Granados, una de Bustos i una de De Toro enfilessin l’electrònic fins al 12 a 4 amb què es va arribar al descans.

La represa es va fer eterna per als egarencs. Els locals van rebaixar la seva voracitat ofensiva en un tercer quart que es va saldar amb un parcial de 3 a 1. Bustos i De Toro, per partida doble, van anotar per part marinera, mentre que Alegre va signar la rèplica terrassenca (15-5). En l’últim període, el Barceloneta es va desfermar i va signar un contundent 7 a 1 per tancar un partit per oblidar.

Visita del CN Catalunya

El CN Terrassa rebrà la visita del CN Catalunya en partit de la 18a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El matx se celebrarà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica el dijous 17 de febrer a les 20.45h, atès que dissabte el club acull el Campionat de Catalunya d’Hivern Open de Natació Adaptada.