El sènior masculí de waterpolo cau contra el Sabadell en el derbi vallesà

El sènior masculí de waterpolo cau contra el Sabadell en el derbi vallesà

Astralpool CN Sabadell 10 – CN Terrassa 4

Astralpool CN Sabadell: Lorrio, Cabanas (2), Gil, Teclas, Sanahuja (2), Valera (1), Bertran (1), Bonet, Averka (3), Banicevic, López-Escribano, Veich (1), Serrano.

Entrenador: Quim Colet.

CN Terrassa: Motos, Alegre, F. Sánchez, Alarcón (1), Aguilar, Carrillo (1), Barroso, Prieto (1), Flores, De Lera, Rodríguez, Chico (1), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Gómez i Teixidó.

Parcials: 4-0, 2-1, 3-2, 1-1.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 4-0), (5-0, 6-0, 6-1), (6-2, 6-3, 7-3, 8-3, 9-3), (9-4, 10-4).

El sènior masculí de waterpolo va caure amb claredat contra l’Astralpool CN Sabadell (10-4) en partit corresponent a l’onzena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina, la darrera de la primera volta. El conjunt de Dídac Cobacho no va poder fer front al rival comarcal i va encaixar un parcial inicial de 6 a 0 que el va deixar fora de la lluita per la victòria. Aquesta derrota, que acaba amb una ratxa de quatre triomfs consecutius, manté els egarencs en el quart lloc de la taula amb 21 punts, amb dos de marge respecte el cinquè, el Quadis CN Mataró.

L’equip de Quim Colet va dominar el derbi vallesà des del principi. Va fonamentar l’èxit en una arrencada fulgurant que va reflectir amb un parcial de 4 a 0. Averka, en home de més, va inaugurar el compte al minut de joc. Valera va ampliar el marge poc després i, en el tram final del primer quart, Sanahuja va anotar el tercer i Veich, en superioritat numèrica, va tancar el parcial.

En el segon quart, el panorama no va millorar per als interessos egarencs. Averka, de nou en home de més, va marcar el cinquè, i Cabanas va situar un preocupant 6 a 0. El CN Terrassa no va trobar el camí del gol fins al minut quinze de partit, quan Carrillo, en superioritat numèrica, va col·locar el 6 a 1 amb què es va arribar al descans.

A la represa, els de Dídac Cobacho van revifar tímidament. Prieto i Alarcón, en escassament un minut de joc, van estrènyer el marge als tres gols. La reacció, però, va esdevenir un miratge. El Sabadell va sentenciar el derbi definitivament amb un parcial de 3 a 0 en el tram final del tercer quart, obra d’Averka, Cabanas i Sanahuja (9-3).

En l’últim quart, el matx va anar llanguint. Chico, als dos minuts de joc, va establir el 9 a 4, mentre que Bertran, en el darrer minut, va situar el 10 a 4 final.

Visita del CD WP Navarra

El CN Terrassa rebrà la visita del CD WP Navarra en partit de la 12a jornada, la primera de la segona volta, de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El matx se celebrarà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica el dissabte 18 de desembre a les 18.00h.