El sènior masculí de waterpolo cau contra el Sabadell en el derbi vallesà

El sènior masculí de waterpolo cau contra el Sabadell en el derbi vallesà

Astralpool CN Sabadell 10 – CN Terrassa 4

Fitxa tècnica

Astralpool CN Sabadell: Lorrio, Cabanas (2), Gil, Teclas, Sanahuja (2), Valera (1), Bertran (1), Bonet, Averka (3), Banicevic, López-Escribano, Veich (1), Serrano.

Entrenador: Quim Colet.

CN Terrassa: Motos, Alegre, F. Sánchez, Alarcón (1), Aguilar, Carrillo (1), Barroso, Prieto (1), Flores, De Lera, Rodríguez, Chico (1), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Gómez i Teixidó.

Parcials: 4-0, 2-1, 3-2, 1-1.

Resultat acumulat: 4-0, 6-1, 9-3, 10-4.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 4-0), (5-0, 6-0, 6-1), (6-2, 6-3, 7-3, 8-3, 9-3), (9-4, 10-4).

El sènior masculí de waterpolo va caure amb claredat contra l’Astralpool CN Sabadell (10-4) en partit corresponent a l’onzena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina, la darrera de la primera volta. El conjunt de Dídac Cobacho no va poder fer front al rival comarcal i va encaixar un parcial inicial de 6 a 0 que el va deixar fora de la lluita per la victòria. Aquesta derrota, que acaba amb una ratxa de quatre triomfs consecutius, manté els egarencs en el quart lloc de la taula amb 21 punts, amb dos de marge respecte el cinquè, el Quadis CN Mataró.

L’equip de Quim Colet va dominar el derbi vallesà des del principi. Va fonamentar l’èxit en una arrencada fulgurant que va reflectir amb un parcial de 4 a 0. Averka, en home de més, va inaugurar el compte al minut de joc. Valera va ampliar el marge poc després i, en el tram final del primer quart, Sanahuja va anotar el tercer i Veich, en superioritat numèrica, va tancar el parcial.

En el segon quart, el panorama no va millorar per als interessos egarencs. Averka, de nou en home de més, va marcar el cinquè, i Cabanas va situar un preocupant 6 a 0. El CN Terrassa no va trobar el camí del gol fins al minut quinze de partit, quan Carrillo, en superioritat numèrica, va col·locar el 6 a 1 amb què es va arribar al descans.

A la represa, els de Dídac Cobacho van revifar tímidament. Prieto i Alarcón, en escassament un minut de joc, van estrènyer el marge als tres gols. La reacció, però, va esdevenir un miratge. El Sabadell va sentenciar el derbi definitivament amb un parcial de 3 a 0 en el tram final del tercer quart, obra d’Averka, Cabanas i Sanahuja (9-3).

En l’últim quart, el matx va anar llanguint. Chico, als dos minuts de joc, va establir el 9 a 4, mentre que Bertran, en el darrer minut, va situar el 10 a 4 final.

Visita del CD WP Navarra

El CN Terrassa rebrà la visita del CD WP Navarra en partit de la 12a jornada, la primera de la segona volta, de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El matx se celebrarà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica el dissabte 18 de desembre a les 18.00h.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).