Fora de la final

El sènior masculí de waterpolo cau contra el Barcelona i queda fora de la final

CN Terrassa 8 – CN Barcelona Vista 9

Fitxa tècnica

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (1), Mora, Alarcón (1), Ó. Aguilar, Chico, Sánchez (1), Salvador, Barroso (3), Gallego (1), Rodríguez (1), Pericas, Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

CN Barcelona Vista: Lorrio, Davie (1), Van den Burg, Ferrer, Flores (1), Valera, Esteller (1), Montes, Delgado (1), Gomà (1), Marsal (1), Van Ijperen (3), Aguirre.

Entrenador: Toni Esteller.

Àrbitres: Teulé i Cerezo.

Parcials: 2-3, 4-4, 2-1 i 0-1.

Resultat acumulat: 2-3, 6-7, 8-8, 8-9.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 1-2, 2-2, 2-3), (3-3, 3-4, 3-5, 4-5, 5-5, 5-6, 6-6, 6-7), (7-7, 8-7, 8-8), (8-9).

El sènior masculí de waterpolo va perdre contra el CN Barcelona Vista (8-9) en el tercer i decisiu partit de semifinals del play-off pel títol de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. Després de vèncer el segon matx de la sèrie en la tanda de penals, el conjunt de Dídac Cobacho no va poder fer valer el factor piscina i es va veure superat pels cenebistes, que van anar per davant en l’electrònic gran part del partit.

A diferència dels dos assalts anteriors, els egarencs no van començar bé. L’equip de Toni Esteller se’n va aprofitar i va obrir una primera escletxa que marcaria el desenvolupament del partit. Al minut de joc, Delgado, des del lateral esquerre, va anotar el 0 a 1, poc abans que Gomà, en una incursió per l’extrem dret, ampliés el marge. Els locals van refer-se gràcies a l’efectivitat en les jugades en home de més. Alberto Barroso en va materialitzar dues de forma consecutiva per restablir l’equilibri. En els darrers segons de quart, Flores va tornar a situar els visitants amb avantatge en batre Iñaki Aguilar de penal (2-3).

En el segon període, el ritme ofensiu es va incrementar i el matx va entrar en una fase d’intercanvi de cops. Una bona jugada en superioritat numèrica va permetre Ricard Alarcón empatar a tres. El CN Barcelona, no obstant, va recuperar ràpidament les regnes amb un parcial de 0 a 2, obra de Van Ijperen i Davie. Els de Dídac Cobacho van refer-se novament i, a través de Barroso i Bernat Sanahuja, van igualar a cinc. Malauradament, un desajust defensiu va deixar Esteller amb avantatge per marcar el 5 a 6. Els cenebistes van conservar la renda fins al descans després que Van Ijperen, en home de més, contrarestés la diana prèvia d’Oriol Rodríguez (6-7).

A la represa, les defenses van imposar-se amb claredat als atacs. El CN Terrassa va protagonitzar un parcial de 2 a 0 que el va situar per davant en el marcador per primer cop en tot el partit. Fran Sánchez, en aprofitar una gran passada d’Óscar Aguilar en home de més, va empatar a set. A dos minuts del final del tercer període, Iván Gallego, també en superioritat, va col·locar el 8 a 7 davant l’alegria d’una piscina plena de gom a gom. Desafortunadament, l’avantatge terrassenc només va durar quaranta segons, temps que va trigar Van Ijperen en marcar el 8 a 8 amb què va finalitzar el quart.

L’últim període va mantenir l’emoció i l’equilibri que han caracteritzat l’eliminatòria. Els de Toni Esteller van decantar la balança al seu favor de la mà d’Eric Marsal que, amb un llançament esplèndid, va situar el 8 a 9 amb encara sis minuts per davant. El CN Terrassa, però, es va col·lapsar en atac. Va disposar de fins a quatre situacions en home de més per establir l’empat. Però no hi va haver manera. Els de Dídac Cobacho ho van seguir intentant fins al final sense èxit. L’opció de repetir la final de l’any passat va esvair-se.