Entre els tres millors…

El sènior masculí de waterpolo buscarà seguir entre els tres millors de la lliga

El conjunt de Dídac Cobacho s’estrena dissabte a la piscina del CN Catalunya (18.00h)

El sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa s’estrenarà dissabte (18.00h) en la Lliga Premaat Divisió d’Honor a la piscina Sant Jordi contra el CN Catalunya en partit corresponent a la segona jornada. El conjunt de Dídac Cobacho començarà la competició de la regularitat amb més rodatge que mai, atès que ja acumula un total de tretze partits oficials després d’haver disputat tres fases de la Champions League, la Supercopa Six i la Copa Catalunya.

El tècnic egarenc entén que aquesta acumulació de compromisos hauria de notar-se. “Hauríem de començar forts, ja que som l’equip que més ha jugat fins ara. A més, disputar competició europea sempre t’aporta un extra que hem de saber reflectir a la lliga”. Cobacho és conscient que el grup va posar-se el llistó alt la temporada passada en ser finalista de la Supercopa, de la Copa del Rei i del play-off pel títol. “Millorar és difícil, però mantenir-se també. Volem tornar a quedar entre els tres primers de la lliga, estar de nou en les places que donen accés a la Champions League. Mirarem d’apropar-nos al Barceloneta, sempre ho intentem, però els resultats demostren que, hores d’ara, són superiors”.

El CN Terrassa presenta enguany les incorporacions d’Alberto Barroso, procedent del CN Sant Andreu; d’Iván Gallego, que torna al club després de tres temporades al CN Sabadell; de Jordi Chico, que va estar cedit al CN Catalunya la temporada passada; i de Biel Segura, que substitueix Oriol Albacete com a segon porter. “Són més canvis del que sembla, ja que acoblar les noves peces ha comportat retocs tàctics i modificar la posició d’altres jugadors. Disputar la Champions ens ha anat molt bé per avançar més ràpid en aquest procés d’adaptació”, explica Cobacho.

A nivell general, l’entrenador egarenc pronostica molta igualtat entre el segon i el desè classificat. “El Barcelona s’ha reforçat i ha confeccionat un equip molt competitiu que estarà a la part alta. El Sabadell i el Mataró mantenen el bloc, el Sant Andreu compta amb un equip jove però de qualitat…”. Cobacho només deixa fora d’aquesta pugna el Tenerife-Echeyde i l’AR Concepción-Ciudad Lineal.

Estrena contra el CN Catalunya

Els terrassencs havien de debutar en lliga contra el CE Mediterrani dissabte passat, però el matx va ser ajornat per la disputa del partit d’anada de la tercera fase de la Champions League contra el Brescia. Aquest compromís es jugarà dimecres 17 d’octubre a les 20.45h a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.

L’equip de Dídac Cobacho s’estrenarà, doncs, contra el CN Catalunya en partit de la segona jornada. “És un conjunt absolutament renovat, ja que compta amb nou incorporacions, però la derrota que va encaixar per la mínima contra el Mataró en el primer partit de lliga ens ha de servir de toc d’alerta”. D’entre el planter que dirigeix Tato García, el tècnic local destaca el boia Iván Idarraga i la capacitat de llançament de Miquel Gasulla, Rai Santiveri i Santiago Bofill.