El sènior masculí de waterpolo bat un coratjós Rubí

El sènior masculí de waterpolo bat un coratjós Rubí

CN Terrassa 14 – CN Rubí 12

CN Terrassa: Motos, Alegre (2), F. Sánchez, Alarcón (2), Garcia, Carrillo (4), Barroso (2), Prieto (1), Flores (3), De Lera, Rodríguez, Chico, I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

CN Rubí: Albacete, Soler (1), Blánquez (1), Carrasco (2), S. Pina (1), I. Pina, Mejías (1), Granados, Schofield (3), Ortiz, Pérez, Vasic (3), Sabaté.

Entrenador: Rui Tiago Moreira.

Àrbitres: Teulé i Gómez.

Parcials: 3-2, 4-2, 3-3, 4-5.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 1-2, 2-2, 3-2), (3-3, 4-3, 5-3, 5-4, 6-4, 7-4), (8-4, 9-4, 9-5, 9-6, 9-7, 10-7), (11-7, 11-8, 11-9, 12-9, 12-10, 12-11, 13-11, 14-11, 14-12).

El sènior masculí de waterpolo va derrotar el CN Rubí (14-12) en partit corresponent a la vuitena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El conjunt de Dídac Cobacho va arribar amb tres gols de marge al descans, però la resistència de l’equip de Tiago Moreira va provocar que el matx no s’acabés de decidir fins als darrers minuts. És la segona victòria dels egarencs, que es mantenen en el quart lloc de la taula amb quinze punts.

Els visitants van arrencar més inspirats i van situar-se amb un sorprenent 0 a 2 en tres minuts de joc de la mà de Vasic i Pina. Els terrassencs, però, van reaccionar de seguida a aquesta primera estrebada i van capgirar l’electrònic amb un parcial de 3 a 0 gràcies a dos penals transformats per Barroso i Prieto i a una acció en superioritat numèrica que va culminar Alarcón.

Els de Dídac Cobacho van apujar el llistó en el segon període i van eixamplar la diferència. El Rubí va empatar a tres per mitjà de Carrasco, però el CN Terrassa va replicar immediatament a través d’Alegre i Barroso. Els locals van poder marxar al descans amb una escletxa de tres gols després que Carrillo i Alegre contrarestessin la diana prèvia de Blánquez (7-4).

A la represa, només iniciar-se el tercer període, els egarencs van anotar dues dianes consecutives, obra d’Alarcón i Prieto, que semblaven posar el matx coll avall. Però el Rubí no va abaixar els braços. Va encadenar un parcial de 0 a 3, amb Carrasco, Soler i Mejías, com a protagonistes i va escurçar el desavantatge als dos gols (9-7). Flores aportava una mica de tranquil·litat en marcar el desè en el tram final de quart.

En l’últim període, el CN Terrassa va mantenir-se sempre per davant en l’electrònic davant un rival que no deixava de trepitjar-li els talons. Els de Dídac Cobacho dominaven 12 a 9 a falta de tres minuts i mig per la botzina, però els gols de Vasic i Schofield van reduir la distància a només un gol amb encara dos minuts per jugar. Llavors va emergir la figura de Carrillo, que va certificar el triomf amb dues dianes en només quaranta segons. Vasic va anotar el 14 a 12 definitiu.

Visita al CE Mediterrani

El CN Terrassa visitarà el CE Mediterrani en partit de la 9a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El matx se celebrarà a la piscina Josep Vallès el dissabte 27 de novembre a les 12.45h.