El sènior masculí de waterpolo bat l’Het Ravijn i es classifica per als quarts de final de la Challenger Cup

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

CN Terrassa 16 – Het Ravijn 13

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Motos, Wilson, F. Sánchez (2), Alarcón (3), Flores (1), Garcia, Delgado (5), Díaz, Comas, De Lera (4), Rodríguez (1), Chico, I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Het Ravijn: Van As, Wouters, Stertefeld, L. Gottemaker (3), Hageman (2), Dijkink, Aanstoot (1), R. Gottemaker (1), Heitink (1), Loos (2), Ter Brake (1), Muller (2), Hofmeijer.

Entrenador:

Àrbitres: Robert Prelovsky (Eslovàquia) i Karel Dvoracek (Txèquia).

Parcials: 6-3, 3-3, 4-3 i 3-4.

Resultat acumulat: 6-3, 9-6, 13-9, 16-13.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 4-0, 5-0, 5-1, 6-1, 6-2, 6-3), (7-3, 8-3, 8-4, 9-4, 9-5, 9-6), (10-6, 11-6, 12-6, 12-7, 13-7, 13-8, 13-9), (14-9, 14-10, 15-10, 15-11, 16-11, 16-12, 16-13).

El sènior masculí de waterpolo ha guanyat aquesta tarda l’Het Ravijn (16-13) en el segon partit de la Challenger Cup que s’està celebrant a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica. El conjunt de Dídac Cobacho es classifica així per als quarts de final d’aquesta competició continental de nova creació, que tindran lloc els dies 25 de gener i 8 de febrer en format d’eliminatòria d’anada i tornada. Demà al matí, a les 10.30h, ASA Tel Aviv i Het Ravijn lluitaran pel segon bitllet per als quarts de final.

Els egarencs han signat una gran arrencada que els ha permès controlar la situació fins al final. En només sis minuts de joc, han encadenat un parcial de 5 a 0, amb un doblet d’un inspirat Delgado i gols d’Alarcón, Sánchez i De Lera. Heitink ha aturat l’allau momentàniament, atès que Sánchez, de nou, ha batut Van As per situar el 6 a 1. Els neerlandesos han tancat el quart amb dues dianes seguides que han escurçat el marge (6-3).

A partir del segon quart, les forces s’han equilibrat però l’Het Ravijn no ha fet perillar en cap moment el triomf local. Delgado i Flores han engrandit de nou el forat (8-3), mentre els neerlandesos, de nou, han aprofitat el tram final de període per no desenganxar-se totalment de la lluita per la victòria. El CN Terrassa ha arribat al descans amb un còmode coixí de tres gols (9-6).

A la represa, els de Cobacho han continuat gestionant la renda adquirida. Per aigualir les esperances neerlandeses, han encadenat un parcial de sortida de 3 a 0, amb Rodríguez, De Lera i Delgado com a protagonistes (12-6). Els visitants han repetit el patró del segon quart i s’han aproximat lleugerament en els darrers minuts de període gràcies a l’encert de Lars Gottemaker (13-9).

En l’últim quart, la dinàmica no ha variat. Alarcón ha col·locat un concloent 16 a 11 a menys de dos minuts de la conclusió que certificava definitivament la classificació. La reacció neerlandesa només ha servit per estrènyer el resultat final (16-13).

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).