El sènior masculí de waterpolo bat l’Het Ravijn i es classifica per als quarts de final de la Challenger Cup

CN Terrassa 16 – Het Ravijn 13

CN Terrassa: Motos, Wilson, F. Sánchez (2), Alarcón (3), Flores (1), Garcia, Delgado (5), Díaz, Comas, De Lera (4), Rodríguez (1), Chico, I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Het Ravijn: Van As, Wouters, Stertefeld, L. Gottemaker (3), Hageman (2), Dijkink, Aanstoot (1), R. Gottemaker (1), Heitink (1), Loos (2), Ter Brake (1), Muller (2), Hofmeijer.

Entrenador:

Àrbitres: Robert Prelovsky (Eslovàquia) i Karel Dvoracek (Txèquia).

Parcials: 6-3, 3-3, 4-3 i 3-4.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 4-0, 5-0, 5-1, 6-1, 6-2, 6-3), (7-3, 8-3, 8-4, 9-4, 9-5, 9-6), (10-6, 11-6, 12-6, 12-7, 13-7, 13-8, 13-9), (14-9, 14-10, 15-10, 15-11, 16-11, 16-12, 16-13).

El sènior masculí de waterpolo ha guanyat aquesta tarda l’Het Ravijn (16-13) en el segon partit de la Challenger Cup que s’està celebrant a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica. El conjunt de Dídac Cobacho es classifica així per als quarts de final d’aquesta competició continental de nova creació, que tindran lloc els dies 25 de gener i 8 de febrer en format d’eliminatòria d’anada i tornada. Demà al matí, a les 10.30h, ASA Tel Aviv i Het Ravijn lluitaran pel segon bitllet per als quarts de final.

Els egarencs han signat una gran arrencada que els ha permès controlar la situació fins al final. En només sis minuts de joc, han encadenat un parcial de 5 a 0, amb un doblet d’un inspirat Delgado i gols d’Alarcón, Sánchez i De Lera. Heitink ha aturat l’allau momentàniament, atès que Sánchez, de nou, ha batut Van As per situar el 6 a 1. Els neerlandesos han tancat el quart amb dues dianes seguides que han escurçat el marge (6-3).

A partir del segon quart, les forces s’han equilibrat però l’Het Ravijn no ha fet perillar en cap moment el triomf local. Delgado i Flores han engrandit de nou el forat (8-3), mentre els neerlandesos, de nou, han aprofitat el tram final de període per no desenganxar-se totalment de la lluita per la victòria. El CN Terrassa ha arribat al descans amb un còmode coixí de tres gols (9-6).

A la represa, els de Cobacho han continuat gestionant la renda adquirida. Per aigualir les esperances neerlandeses, han encadenat un parcial de sortida de 3 a 0, amb Rodríguez, De Lera i Delgado com a protagonistes (12-6). Els visitants han repetit el patró del segon quart i s’han aproximat lleugerament en els darrers minuts de període gràcies a l’encert de Lars Gottemaker (13-9).

En l’últim quart, la dinàmica no ha variat. Alarcón ha col·locat un concloent 16 a 11 a menys de dos minuts de la conclusió que certificava definitivament la classificació. La reacció neerlandesa només ha servit per estrènyer el resultat final (16-13).