El sènior masculí de waterpolo bat el Mediterrani i es garanteix l’accés al play-off pel títol

CN Terrassa 15 – CE Mediterrani 10

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Motos, Fernández (1), F. Sánchez, Alarcón (1), Aguilar (2), Garcia, Barroso (4), Prieto (1), Flores (3), De Lera (2), Rodríguez, Chico (1), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

CE Mediterrani: Matarredona, García (1), Linares, Corres, Galeev (2), Minguell (1), Roca, Jan Pérez (2), Jordi Pérez (1), Prat (2), Vasin (1), Radic, Ortega.

Entrenador: Jahzeel Martínez.

Àrbitres: Márquez i Colominas.

Parcials: 4-2, 5-3, 3-2, 3-3.

Resultat acumulat: 4-2, 9-5, 12-7, 15-10.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 1-2, 2-2, 3-2, 4-2), (5-2, 5-3, 6-3, 7-3, 7-4, 8-4, 8-5, 9-5), (9-6, 10-6, 10-7, 11-7, 12-7), (12-8, 13-8, 14-8, 14-9, 14-10, 15-10).

El sènior masculí de waterpolo va vèncer el CE Mediterrani (15-10) en partit corresponent a la vintena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El conjunt de Dídac Cobacho va quallar un matx molt complet i va sumar tres punts que li garanteixen l’accés al play-off pel títol. Els egarencs són quarts amb 43 punts, deu més que el cinquè, el Sant Andreu, que ha disputat un partit menys.

Els visitants van avançar-se mitjan període de la mà de Minguell. De Lera va empatar tot seguit, però l’equip del barri de Sants va recuperar la iniciativa gràcies a una acció en home de més que va culminar Galeev (1-2). Els egarencs van redreçar la situació en el tram final del període amb un parcial de 3 a 0 que va canviar la dinàmica. Barroso, Aguilar i Prieto van ser-ne els artífexs.

En el segon quart, el CN Terrassa, seriós i constant, va ampliar la diferència fins als quatre gols. Barroso va marcar el cinquè al minut i mig de joc. Jan Pérez, en superioritat numèrica, va signar la rèplica del Mediterrani. Els de Cobacho, no obstant, van encadenar un parcial de 2 a 0, obra de Chico, en home de més, i de Barroso, de penal, que va incrementar l’escletxa (7-3). La distància es va mantenir fins al descans, atès que Alarcón i Flores van neutralitzar les dianes de Jan Pérez i Prat (9-5).

A la represa, els egarencs van gestionar a la perfecció la renda adquirida. El Mediterrani, no obstant, ho va intentar. Va col·locar-se dos gols per sota a dos minuts i mig del final del tercer quart després d’una diana de Galeev. La resposta terrassenca va ser, novament, convincent i es va materialitzar en un parcial de 2 a 0, amb Flores i De Lera com a artífexs (12-7).

L’estira-i-arronsa en què va convertir-se l’últim quart va afavorir els interessos locals. Els de Cobacho no van patir per certificar el triomf. El jove Gerard Fernández va marcar el seu primer gol a Divisió d’Honor, un penal que va establir el 15 a 10 definitiu.

Visita al CN Sant Andreu

El CN Terrassa visitarà al CN Sant Andreu en partit de la 21a i penúltima jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El matx se celebrarà a la piscina Pere Serrat el dissabte 12 de març a les 18.00h.