El sènior masculí de waterpolo bat el CN Catalunya a domicili

El sènior masculí de waterpolo bat el CN Catalunya a domicili

CN Catalunya 10 – CN Terrassa 15

Fitxa tècnica

CN Catalunya: Alegre, Gomila, Quinn (1), Cukrov, Díaz, González (2), Santiveri (1), Ariño, Ferrer (1), Sousa (3), López-Escribano (2), Gómez, López-Sáez.

Entrenador: Francesc Xavier Tato Garcia.

CN Terrassa: Motos, Wilson, F. Sánchez (1), Alarcón (4), Flores (1), Garcia, Delgado (6), Díaz, Comas, De Lera (2), Rodríguez, Chico(1), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Colominas i Galindo.

Parcials: 2-4, 2-1, 4-5, 2-5.

Resultat acumulat: 2-4, 4-5, 8-10, 10-15.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 2-1, 2-2, 2-3, 2-4), (3-4, 3-5, 4-5), (4-6, 4-7, 5-7, 6-7, 6-8, 6-9, 7-9, 7-10, 8-10), (9-10, 9-11, 9-12, 9-13, 10-13, 10-14, 10-15).

El sènior masculí de waterpolo va superar a domicili el CN Catalunya (10-15) en partit corresponent a la 6a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. Després de dominar bona part del matx, els egarencs van sentenciar definitivament amb un parcial de 2 a 5 en el darrer quart. Amb aquest resultat, el conjunt de Dídac Cobacho acumula tres victòries i una derrota en els quatre partits disputats.

El CN Terrassa, amb Sergi Mora com a tècnic a causa de l’absència per malaltia de Dídac Cobacho, va tancar el primer període amb un avantatge de dos gols. Els locals, no obstant, van avançar-se al minut i mig de joc de la mà de González. El Catalunya va posar-se novament per davant mitjan quart després que Sousa, en superioritat, contrarestés la diana prèvia de De Lera. En el tram final del quart, els terrassencs van prendre les regnes amb un parcial de 0 a 3, obra de Flores, Chico i Delgado (2-4).

En el segon quart, el ritme anotador va minvar, cosa que va aprofitar el conjunt del barri de Gràcia per reduir distàncies. Sousa, de penal, va marcar el 3 a 4. Delgado, màxim golejador del matx amb sis dianes, va replicar de seguida. Però el Catalunya va aconseguir escurçar la diferència al mínim abans del descans (4-5) gràcies a l’encert de Quinn.

A la represa, l’equip dirigit per Sergi Mora va posar el partit coll avall. Només començar, un doblet de Delgado va enfilar l’electrònic fins al 4 a 7. Els de Tato Garcia van reaccionar bé aquesta primera estrebada i, de la mà de Sousa i Santiveri, van tornar a estrènyer el forat. En aquest punt, Alarcón va prendre el relleu de Delgado i va signar un doblet per tornar a establir un marge de tres gols (6-9). El CN Terrassa va encarar l’últim període amb dues dianes de coixí. López-Escribano i González van marcar pels locals, mentre que Delgado va respondre per part egarenca (8-10).

Els terrassencs van sentenciar definitivament en els darrers vuit minuts. Després que López-Escribano situés el 9 a 10 de penal, els de Mora van encadenar un parcial de 0 a 3 que, ara sí, va certificar la victòria. Alarcón, en dues ocasions, i Sánchez en van ser els artífexs. Ferrer va retallar la renda momentàniament, poc abans que Delgado i De Lera establissin el 10 a 15 final.

Visita del Tenerife Echeyde

El CN Terrassa rebrà dimecres (16.15h) el Tenerife Echeyde en partit ajornat corresponent a la 3a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina.