El sènior masculí de waterpolo, amb un peu i mig a les semifinals de la Challenger Cup

SV Ludwigsburg 08 7 – CN Terrassa 16

SV Ludwigsburg 08: Katusa, Kutchuashvili (2), Bauer (3), Dimitrov (1), Dzaja, John, Pavicic-Capucho, Metodiev, Lipar, Prieto (1), Blazevic, Skiljic, Pisk.

Entrenador: Marko Martinic.

CN Terrassa: Motos, Wilson (2), F. Sánchez, Alarcón (4), Flores (3), Garcia, Delgado (2), Sabadell, Comas, De Lera (3), Rodríguez, Chico (2), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres:

Parcials: 2-4, 2-3, 1-4, 2-5.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 2-1, 2-2, 2-3, 2-4), (2-5, 2-6, 3-6, 3-7, 4-7), (4-8, 4-9, 5-9, 5-10, 5-11), (5-12, 6-12, 6-13, 6-14, 6-15, 7-15, 7-16).

El sènior masculí de waterpolo ha guanyat aquest vespre l’SV Ludwigsburg 08 (7-16) en el partit d’anada de quarts de final de la Challenger Cup. El conjunt de Dídac Cobacho, doncs, està virtualment classificat per a les semifinals, ja que la renda de nou gols permet afrontar el xoc de tornada a Terrassa (dimecres 8 de febrer, 20.00h) amb tota tranquil·litat.

Els egarencs s’han mostrat superiors i han anat treballant la victòria des del principi. Flores ha inaugurat el marcador al minut de joc. Els alemanys han reaccionat bé a aquesta diana inicial i, de la mà de Bauer, s’han situat momentàniament amb avantatge (2-1). Ha estat, però, un miratge. Els de Cobacho han tancat el quart amb un parcial de 0 a 3 gràcies a dos gols en home de més d’Alarcón i Chico i a un xut des del lateral dret de Flores (2-4).

El CN Terrassa ha arrencat amb la mateixa concentració en el segon període, fet que li ha permès ampliar l’escletxa fins als quatre gols. Alarcón ha culminat una jugada en superioritat des dels dos metres per anotar el cinquè i Delgado, de penal, ha enfilat l’electrònic fins al 2 a 6. El Ludwigsburg 08 ha escurçat mínimament la distància abans del descans per mitjà de les dianes de Bauer, en home de més, i de l’esquerrà Kutchuashvili, que han estat contrarestades per Chico (4-7).

A la represa, els terrassencs han deixat l’eliminatòria pràcticament resolta. El tercer període s’ha saldat amb un concloent 1 a 4. Alarcón, incisiu en les accions en home de més, ha marcat el vuitè. Un minut després, Wilson, des de la boia, ha incrementat la diferència. Prieto ha aturat l’allau per uns instants, atès que De Lera i Alarcón, al contracop, han col·locat el 5 a 11.

En els últims vuit minuts, el CN Terrassa ha continuat engrandint el coixí. De Lera, des de l’extrem esquerre, ha fet el dotzè només començar el període. Kutchuashvili ha signat la tímida rèplica local. Els de Cobacho han seguit anant per feina amb un nou parcial de 0 a 3, amb Delgado, Flores i De Lera com a protagonistes (6-15). Wilson, amb una bona acció des de la boia, ha establert el 7 a 16 definitiu a vint-i-cinc segons de la botzina.