A semis de la Copa del Rei!

El sènior masculí de waterpolo, a semis de la Copa del Rei

Quadis CN Mataró 12 – CN Terrassa 13

Quadis CN Mataró: Lloret, Veich (1), Vera, Corbalán (2), Fernández (1), Mínguez (1), Bertran (1), Daura, Codina (1), Casabella, Guimaraes (3), Yáñez (2), Pannon.

Entrenador: Beto Fernàndez.

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (2), Mora, Alarcón, Ó. Aguilar (1), Prieto (1), Barroso (4), Pericas, Alegre (3), Gutiérrez (2), Rodríguez, Chico, Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Ortega i Segurana

Parcials: 2-4, 3-4, 5-2 i 2-3.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 1-2, 2-2, 2-3, 2-4), (2-5, 3-5, 4-5, 4-6, 4-7, 5-7, 5-8), (6-8, 7-8, 8-8, 8-9, 9-9, 10-9, 10-10), (10-11, 10-12, 11-12, 11-13, 12-13).

El sènior masculí de waterpolo va classificar-se ahir al vespre per a les semifinals de la XXXIV Copa de SM El Rei Premaat de waterpolo després de batre el Quadis CN Mataró (12-13) en els quarts de final. El conjunt de Dídac Cobacho va dominar la primera meitat del xoc, però la reacció maresmenca a la represa va portar el partit a un desenllaç incert. Els egarencs disputaran demà (13.30h) la segona semifinal de la competició contra l’Astralpool CN Sabadell, que va eliminar el CN Barcelona en la tanda de penals.

El CN Terrassa va arrencar força inspirat. De la mà d’Alberto Barroso, va obrir una primera escletxa de 0 a 2 davant un Mataró poc clarivident en atac. Els de Beto Fernández no van veure porteria fins als cinc minuts de joc gràcies a una situació en home de més que va transformar Codina. Poc després, l’esquerrà Corbalán va empatar a dos. En el darrer minut del primer període, els egarencs van recuperar la iniciativa per mitjà d’una fuetada de Bernat Sanahuja i d’una acció de superioritat resolta per Óscar Aguilar des de l’extrem dret (2-4).

Els de Dídac Cobacho van mantenir el control en el segon quart i van poder marxar al descans amb un avantatge còmode de tres gols. Víctor Gutiérrez, des de la boia, va enfilar l’electrònic fins al 2 a 5. Com en el primer període, el Mataró va apropar-se a només un gol, però l’encert de Víctor Alegre, en home de més, i d’Alberto Barroso, de penal, va tornar a ampliar el marge (4-7). El forat va romandre després que Sergio Prieto, des de l’extrem esquerre, anotés el 5 a 8 amb què es va arribar a l’equador del matx.

A la represa, però, el panorama va canviar notablement. El CN Terrassa va perdre intensitat i frescor, cosa que el Mataró va aprofitar per ficar-se de ple en la lluita per la victòria amb un parcial de 3 a 0, obra de Guimaraes, Fernández i Yáñez. L’equip de Beto Fernández va arribar a posar-se per davant a un minut del final del quart (10-9), però Alegre, en superioritat, va restablir l’equilibri.

Els últims vuit minuts van esdevenir molt emocionants. El conjunt de Dídac Cobacho es va aproximar a les semifinals amb un parcial de 0 a 2. Gutiérrez, molt hàbil a la boia, va aprofitar una passada d’Aguilar per anotar el 10 a 11. Quatre minuts després, una acció en superioritat que va materialitzar Sanahuja va incrementar la diferència. El Mataró, no obstant, no va deixar d’intentar-ho. A menys de dos minuts del final, Alegre, de penal, va situar un 11 a 13 que els maresmencs van replicar immediatament de la mà de Veich. El CN Terrassa, però, va saber defensar la renda i va classificar-se per a semis.