El sènior masculí de waterpolo, a semis de la Copa del Rei

El sènior masculí de waterpolo, a semis de la Copa del Rei

CN Terrassa 10 – Tenerife Echeyde 7

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Motos, Alegre, Sánchez (2), Alarcón (2), Aguilar, Garcia, Barroso (2), Prieto (1), Flores (2), De Lera (1), O. Rodríguez, Chico, I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Tenerife Echeyde: Malnero, Díaz, San Martín, Susak (3), Magriñà (1), Gutiérrez, M. Rodríguez, Español (1), Mercado (1), Fernández, Salvador (1), Borovcic-Kurir, Prunell.

Entrenador: Albert Español.

Àrbitres: Gómez i Cabanas.

Parcials: 1-1, 3-3, 4-2, 2-1.

Resultat acumulat: 1-1, 4-4, 8-6, 10-7.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1), (1-2, 1-3, 2-3, 3-3, 4-3, 4-4), (5-4, 6-4, 6-5, 7-5, 7-6, 8-6), (9-6, 10-6, 10-7).

El sènior masculí de waterpolo ha derrotat aquesta tarda el Tenerife Echeyde (10-7) en partit de quarts de final de la Copa del Rei que s’està disputant a Sabadell. El conjunt de Dídac Cobacho ha hagut de treballar de valent per superar un rival molt ordenat, al qual no ha pogut distanciar fins al tercer període.

El tècnic local ja havia advertit a la prèvia de la dificultat del xoc. I el pronòstic no ha pogut ser més encertat. Els dos primers períodes han esdevingut molt igualats. Els d’Albert Español s’han avançat als dos minuts de joc amb una fuetada de Susak, que els egarencs no han pogut contrarestar fins al tram final del període a través d’una acció trenada en home de més que ha culminat Fran Sánchez des dels dos metres (1-1).

En el segon quart, la dinàmica no ha variat. El Tenerife Echeyde s’ha col·locat amb un sorprenent 1 a 3 gràcies a l’encert de Mercado en superioritat numèrica i a una transició ràpida materialitzada per Magriñà. Tocava reaccionar i el capità Ricard Alarcón ha pres les regnes. En menys d’un minut, ha clavat a la xarxa dos míssils des del centre de l’atac que han col·locat l’empat. El CN Terrassa s’ha posat per davant per primera vegada a menys de dos minuts del descans per mitjà d’un llançament de Flores des del lateral dret en home de més. Els canaris, no obstant, han replicat amb una diana de Susak també en superioritat que ha establert el 4 a 4 amb què s’ha arribat a l’equador.

A la represa, els de Dídac Cobacho han decantat el matx al seu favor. Amb paciència, ordre i constància, han sabut madurar el partit i, progressivament, encarar-lo coll avall. En menys d’un minut, han encadenat un parcial de 2 a 0, amb Flores i Prieto com a protagonistes. Tot i la resistència canària, els terrassencs han pogut conservar els dos gols de renda fins al final del quart. Salvador ha apropat momentàniament el Tenerife, però De Lera, de penal, ha tornat a ampliar la renda. La dinàmica s’ha repetit poc després, quan Barroso, en home de més, ha contrarestat la diana prèvia d’Español (8-6).

En l’últim quart, el CN Terrassa ha acabat de certificar el passi a semifinals. Barroso, de penal, ha col·locat un tranquil·litzador 9 a 6 i, ja a trenta-cinc segons de la botzina, Sánchez ha anotat el desè. Susak, en la darrera acció, ha marcat el 10 a 7 definitiu.

Derbi vallesà en semifinals

El CN Terrassa disputarà demà a les 14.00h la segona semifinal de la Copa del Rei contra l’Astralpool CN Sabadell, el conjunt amfitrió, que s’ha desfet amb contundència del CE Mediterrani (15-6). La primera semifinal enfrontarà el CN Barcelona i el CN Atlètic-Barceloneta a partir de les 10.30h.