El sènior masculí de waterpolo, a semifinals de la Challenger Cup

El sènior masculí de waterpolo, a semifinals de la Challenger Cup

CN Terrassa 15 –  SV Ludwigsburg 08 12

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Motos, Wilson, F. Sánchez (2), Pérez, Flores (3), Garcia, Delgado (4), Díaz (2), Comas, De Lera, Rodríguez (4), Chico, I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

SV Ludwigsburg 08: Katusa, Kutchuashvili (1), Bauer (2), Dimitrov, Dzaja (1), John, Pavicic-Capucho, Metodiev (1), Lipar (1), Prieto (3), Blazevic (3), Skiljic.

Entrenador: Marko Martinic.

Àrbitres: Haldun Toygarli (Turquia) i Rajmund Fodor (Hongria).

Parcials: 3-3, 4-3, 6-3, 2-3.

Resultat acumulat: 3-3, 7-6, 13-9, 15-12.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 1-2, 2-2, 3-2, 3-3), (3-4, 3-5, 4-5, 5-5, 6-5, 7-5, 7-6), (8-6, 8-7, 9-7, 9-8, 10-8, 11-8, 11-9, 12-9, 13-9), (13-10, 13-11, 14-11, 14-12, 15-12).

El sènior masculí de waterpolo  va vèncer ahir l’SV Ludwigsburg 08 (15-12) en partit de tornada de quarts de final de la Challenger Cup. El conjunt de Dídac Cobacho, que partia amb un avantatge de nou gols del matx d’anada (7-16), va resoldre el tràmit sense problemes i va classificar-se per semifinals amb suficiència.

En un tres i no res, els alemanys van avançar-se 0 a 2 amb un doblet de Blazevic. Els egarencs van apujar la intensitat i van eixugar de seguida el marge gràcies a Flores i Delgado. L’equilibri es va mantenir fins al final del període després que Lipar, en home de més, contrarestés la diana prèvia de Delgado (3-3).

En el segon quart, l’esquema es va repetir. El Ludwigsburg va tornar a col·locar-se dos gols amunt de la mà de Dzaja i Prieto, que van aprofitar sengles jugades en superioritat numèrica. En aquest cas, la reacció local va ser més contundent i va arribar en forma d’un parcial de 4 a 0 que va capgirar l’electrònic (7-5). Rodríguez, per partida doble, Flores i Sánchez en van ser els artífexs. Metodiev va retallar distàncies just abans del descans.

El CN Terrassa ja va anar per davant en el marcador fins a la botzina final. Els alemanys van apropar-se en dues ocasions (8-7 i 9-8), però els de Cobacho van esvair dubtes amb un parcial de 4 a 1 en el tram final del tercer quart. Delgado, Rodríguez, Sánchez i Díaz van batre Katusa i van establir un còmode 13 a 9 amb només vuit minuts per davant.

L’últim període va desenvolupar-se amb tota tranquil·litat. La feina estava feta. Els de Martinic van adjudicar-se el parcial per 2 a 3. A vint-i-sis segons de la conclusió, Díaz va anotar el 15 a 12 definitiu.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).