Club Natació Terrassa
Seccions
Waterpolo

El sènior masculí de waterpolo, a per la cinquena victòria consecutiva en lliga a Tenerife

Premsa Club Natació Terrassa

El sènior masculí de waterpolo, a per la cinquena victòria consecutiva en lliga a Tenerife

 

 

El sènior masculí de waterpolo visitarà demà (14.15, hora catalana) la piscina Acidalio Lorenzo per enfrontar-se al Santa Cruz Tenerife Echeyde en partit corresponent a la 14a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. Tres dies després d’obtenir brillantment el passi per a semifinals de la Challenger Cup contra el Ludwigsburg alemany, el conjunt de Dídac Cobacho mirarà d’aconseguir la cinquena victòria consecutiva en la competició de la regularitat contra un rival que està quallant una gran temporada. Els canaris són sisens a la taula i també s’acaben de classificar amb suficiència per a les semifinals de la Challenger Cup.

El tècnic local afronta el repte amb la bona notícia de la recuperació de Ricard Alarcón. “Va entrenar amb prou normalitat ahir i estarà entre els convocats, tot i que veurem quants minuts pot disputar”. Cobacho adverteix de la dificultat del desplaçament. “El Tenerife està fent història. Està viu a Europa i és sisè a la lliga. Segur que ens trobem un equip absolutament motivat”.

L’entrenador terrassenc remarca el paper d’Albert Español en l’evolució de l’equip canari. “Està fent una gran feina. Des de la seva arribada, ha progressat notablement. Ha construït un conjunt ordenat defensivament, ben treballat tàcticament i que juga amb intensitat des del primer fins al darrer minut”. En aquest sentit, Cobacho subratlla que serà bàsic “no perdre de vista el matx en cap moment”.

Quant al planter, i a més de l’experiència i la qualitat d’Español, l’entrenador egarenc destaca la presència de dos jugadors amb passat al club, Víctor Alegre, màxim anotador de l’equip amb 37 dianes, i Marc Salvador, “un waterpolista molt intel·ligent tàcticament i que té cada cop més pes específic”. Cobacho també esmenta la tasca sota els pals de l’argentí Diego Malnero i ressalta que el Tenerife acaba d’incorporar un nou jugador, l’esquerrà estatunidenc Ashworth Gene, “que els aporta més rotació”.

Força, Terrassa!

Aplicació

Descarrega l’aplicació Mi Club Online al teu mòbil. Un cop instal·lada, escaneja el següent codi QR quan t’ho sol·liciti. D’aquesta manera, es carregarà l’àrea de socis/es del club i podràs iniciar sessió amb el teu codi d’usuari i contrasenya (prem aquí si has oblidat alguna d’aquestes dades).

Codi: GkYTJ1Ir56

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.
Informació bàsica de Protecció de Dades
ResponsableCLUB NATACIÓ TERRASSA
FinalitatRecollida de dades amb formulari de contacte
LegitimacióConsentiment explícit de l’interessat/da
DestinatarisNo se cediran dades a tercers, excepte obligació legal
DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç
El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).