El sènior masculí de waterpolo, a pel tercer triomf consecutiu a la piscina del Mediterrani

El sènior masculí de waterpolo visitarà demà (12.45h) la piscina Josep Vallès per enfrontar-se al CE Mediterrani en partit corresponent a la 9a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El conjunt de Dídac Cobacho, quart amb quinze punts, buscarà sumar la tercera victòria consecutiva davant un rival que és setè a la taula amb onze.

El tècnic local encara el compromís amb la bona notícia de la recuperació d’Óscar Aguilar, que entra en la llista en substitució del jove Pol Garcia. Cobacho no va acabar gens content de la imatge oferta contra el Rubí dissabte passat, però explica que l’equip ha treballat molt bé durant la setmana. “No vam sortir amb bones sensacions del partit i cal que canviem aquesta dinàmica. És cert que l’equip està patint. L’absència de boies purs és molt difícil de suplir, però ara toca refer-se. Som els que som i hem de mirar endavant, sense excuses. Hem de competir millor i ser més contundents, més intensos i més ambiciosos. De fet, aquesta setmana hem entrenat amb el CN Barcelona i el rendiment va ser molt positiu”.

L’entrenador egarenc entén que el partit de demà té més dificultat que els compromisos anteriors contra Catalunya i Rubí. “Jugarem en piscina descoberta, amb fred, en un escenari al qual sempre costa adaptar-se, ja que, a l’exterior, canvien les referències”. Quant al conjunt que dirigeix Jahzeel Martínez, Cobacho remarca que ha experimentat una renovació notable. “Ha incorporat joves com Pol Prat, Pau Linares o Óscar Matarredona, que van fer una campanya molt bona amb el Catalunya”. Del planter, en destaca la veterania de waterpolistes com Marc Roca o Jordi Pérez i l’aportació ofensiva d’Álvaro García, “que cada cop assumeix més responsabilitats en atac”. En principi, un dels referents de l’equip, Marc Minguell, serà baixa per lesió.