A mantenir el moment dolç…

El sènior masculí de waterpolo, a mantenir el moment dolç contra el Canoe

El sènior masculí de waterpolo rebrà demà (18.00h) el Real Canoe NC en partit corresponent a la vuitena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. Després del brillant empat obtingut dimecres contra l’OSC Budapest en els quarts de final de l’Euro Cup, el conjunt de Dídac Cobacho retorna a la lliga amb l’objectiu de refermar el moment dolç que viu i sumar la quarta victòria consecutiva contra un rival que ocupa el vuitè lloc a la taula amb set punts.

El tècnic local afronta el repte amb el dubte de l’estat físic de Sergi Mora, que arrossega molèsties a l’espatlla dreta. Cobacho no creu que hi hagi cap mena de ressaca europea. “L’equip està molt concentrat. El partit d’Euro Cup va ser puntual, no es tracta d’una fase, de manera que no costa canviar el xip. De fet, suposa un gran estímul competitiu de cara a demà. És una forma excel·lent de mantenir-se activat”. L’entrenador egarenc reconeix que el matx de dimecres és un dels millors que ha disputat l’equip. “Sempre hi ha coses que es poden perfeccionar, però és un bon punt de referència. Vam arrencar amb intensitat i vam ser capaços de remuntar a la part final. L’actitud i el comportament dins l’aigua van ser impecables”.

Cobacho considera que el Canoe és un contrincant directe. “Per a mi, hi ha molt poca diferència entre el segon i el vuitè de la lliga. Només cal recordar que els madrilenys van perdre només d’un gol contra el Mataró el cap de setmana passat”. Dit això, el tècnic terrassenc remarca que, a casa, els tres punts no es poden escapar.

La principal novetat del conjunt madrileny enguany és la incorporació de Mario García a la banqueta després de dues temporades com a tècnic ajudant al Barceloneta. “És un gran entrenador. Els jugadors creuen en ell”. Tot i que Víctor Gutiérrez continua sent el referent ofensiu, Cobacho opina que la dependència en el boia madrileny és menor que en altres temporades. “Jugadors com Álvaro García o Rafael Fernández han assumit més protagonisme i la responsabilitat en atac queda més repartida”.