El sènior masculí buscarà una nova victòria davant el CN Catalunya

L’equip sènior masculí de waterpolo del CN Terrassa s’enfrontarà al CN Catalunya en el partit corresponent a la 17a jornada de la Lliga Divisió d’Honor masculina. El partit es disputarà en les instal·lacions de l’Àrea Olímpica el dissabte 18 de març a les 16:00h.

El CN Terrassa, tercer classificat en la competició actualment, porta ja dues setmanes sense disputar un partit, concretament des del partit de la Challenger Cup el dia 2 de març. Però, Dídac Cobacho, l’entrenador, apunta que aquesta aturada en competició regular els hi ha anat bé per preparar l’equip i desconnectar de l’alt ritme de jocs que portaven fins ara.

El conjunt egarenc afronta un matx cabdal. Necessita aconseguir aquesta victòria i poder així distanciar-se del CN Barcelona, el següent classificat en la competició, empatats a 27 punts.  Cobacho destaca que el Catalunya serà un gran rival. “Tenen jugadors veterans, i ens haurem d’exigir. Hem de sortir amb bones sensacions”.

A més cal destacar que la setmana vinent l’equip té una nova fita històrica, les semifinals de la Challenger Cup a Turquia, un esdeveniment del qual són molt conscients i que el tenen present.