El sènior femení del CN Terrassa s’imposa clarament al CD Natación Boadilla a la Lliga de waterpolo

CN Terrassa 21 – CD Natacion Boadilla 5

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Finestra, Sanchez (2), Cuenda (1), Cantero (1), Vilaseca (1), Ten Broek (1), Peña (4), Piralkova (3), Camus (3), Forgacs (2), Bosveld (3), Quinzada.

Entrenador: Xavier Perez.

Àrbitres: Van Dam, Garcia, Fuentes

Parcials: 7-0; 5-2; 4-3; 5-0

Resultat acumulat: 7-0; 12-2; 16-5; 21-5

Evolució del marcador: (1-0; 2-0; 3-0; 4-0; 5-0; 6-0; 7-0) (8-0; 9-0; 10-0; 10-1; 11-1; 12-1; 12-2) (13-2; 13-3; 14-3; 15-3; 15-4; 15-5; 16-5) (17-5; 18-5; 19-5; 20-5; 21-5)

L’equip sènior femení de waterpolo del Club Natació Terrassa es va enfrontar al CD Natación Boadilla en el partit corresponent a la tretzena jornada de la Lliga, en les instal·lacions de l’Àrea Olímpica, on va assolir una sòlida victòria amb un resultat final de 21 a 5.

L’enfrontament va iniciar-se de manera molt positiva per les de Pérez, que en el primer tram van anotar 7 gols consecutius, obra de: Camus (1-0), Peña (2-0 i 6-0), Piralkova (3-0), Ten Broek (4-0), Forgacs (5-0 i 7-0).

En el segon tram del partit, les locals van fer cinc noves dianes i les visitants en van fer dues. Peña, va fer el primer del període quan portaven una mica menys de dos minuts de joc (8-0), Cantero (9-0) i Camus (10-0) van anotar consecutivament. Les del Boadilla, van fer el seu primer gol del partit quan faltaven menys de tres minuts per arribar a la meitat del matx (10-1). Abans de finalitzar el tram, Cuenda (11-1) i Bosveld (12-1) van allargar més les distàncies en el marcador, tot i que les del Boadilla van tornar a anotar quan faltaven 6 segons per finalitzar el període (12-2). Els equips van arribar al descans amb una diferència de 10 gols en el marcador.

En el tercer tram, el partit va continuar la mateixa dinàmica. En aquest cas, les locals van fer quatre noves dianes i les visitants en van fer tres. Peña va fer el primer del tram (13-2) abans que les del Boadilla en fessin un altre (13-3). Bosveld (14-3) i Sanchez (15-3) van continuar la dinàmica anotadora de l’equip egarenc, abans que les visitants fessin dues dianes consecutives (15-4 i 15-5). Piralkova, va anotar l’últim del tram i ho va fer de penal (16-5).

En l’últim quart del partit, les del CN Terrassa van anotar un total de cinc gols més, mentre que les rivals no en van assolir fer cap més. Les jugadores de Perez que van anotar en aquest quart tram, van ser: Camus (17-5), Bosveld (18-5), Vilaseca (19-5), Piralkova (20-5) i Sanchez (21-5). El resultat final va ser de 21 a 5, assegurant la victòria a les de Pérez en un partit molt dominat per les locals, on la dinàmica anotadora no va baixar en tots els moments de joc i van assolir sumar tres punts més en la classificació després de guanyar el partit.

De cara a una nova jornada de la Lliga

El dimarts 5 de març a les 21:00 hores, les del CN Terrassa s’enfrontaran a una nova jornada de la competició. Aquesta vegada ho faran davant de les del CN Mataró, i serà el partit corresponent a la catorzena jornada de la Lliga. El partit es disputarà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.