El sènior femení del CN Terrassa s’imposa al Real Canoe a la tornada a la Lliga de waterpolo

CN Terrassa 10 – Simalga Real Canoe NC 8

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Manso, Sanchez, Cuenda (1), Cantero (2), Quinzada, Fernandez, Peña (2), Piralkova (3), Camus (2), Forgacs (1), Bosveld (1), Tomas.

Entrenador: Xavier Perez.

Àrbitres: Colominas, Teule, Castella

Parcials: 2-2; 3-2; 1-2; 4-2

Resultat acumulat: 2-2; 5-4; 6-6; 10-8

Evolució del marcador: (1-0; 2-0; 2-1; 2-2) (3-2; 3-3; 4-3; 5-3; 5-4) (6-4; 6-5; 6-6) (7-6; 8-6; 8-7; 9-7; 9-8; 10-8)

L’equip sènior femení de waterpolo del Club Natació Terrassa es va enfrontar al Real Canoe en el partit corresponent a la dotzena jornada de la Lliga, on va assolir una victòria amb un resultat final de 10 a 8.

L’enfrontament va iniciar-se de manera molt positiva per les de Pérez, que en el primer tram van anotar 2 gols consecutius, obra de: Forgacs (1-0) i Camus (2-0). Tot i això, quan faltava menys de la meitat del primer tram, les del Canoe van anotar la seva primera diana (2-1) i quan faltava un minut per arribar al primer descans van assolir empatar el matx (2-2).

En el segon tram del partit, les locals van fer tres noves dianes i les visitants en van fer dues. Cuenda, va fer el primer del període quan portaven una mica més de dos minuts de joc (3-2), tot i que, ràpidament, les del Canoe van tornar a empatar l’enfrontament (3-3). No va ser fins al minut 2.31 del tram que hi va haver més anotacions. Les de Pérez, van fer dues dianes consecutives, obra de Peña (4-3) i Bosveld (5-3). Tot i això, les del Canoe, van continuar pressionant i van assolir fer l’última diana abans d’arribar al segon descans (5-4). Els dos equips van anar al descans de la meitat del matx amb una diferència d’un gol.

En el tercer tram, el partit va canviar la dinàmica anotadora. Peña va fer el primer del tram (6-4) abans que les del Canoe en fessin dos consecutius (6-5 i 6-6).

En l’últim quart del partit, les del CN Terrassa van anotar un total de 4 gols mentre que les rivals en van fer 2. Piralkova i Camus van fer les dues primeres dianes del tram (7-6 i 8-6). Quan faltava una mica menys de tres minuts per finalitzar l’enfrontament, les del Canoe van fer el setè gol de les visitants (8-7). Piralkova, va tornar a augmentar les distàncies en el marcador després de finalitzar una nova jugada de les egarenques (9-7). Quan faltaven 57 segons per arribar al final de l’enfrontament, les del Canoe van fer una nova anotació (9-8) i 11 segons més tard, Piralkova va fer l’última diana de penal (10-8). El resultat final va ser de 10 a 8, assegurant la victòria a les de Pérez en un partit molt igualat quant a gols. Van assolir sumar tres punts més en la classificació després de guanyar el partit.

De cara a una nova jornada de la Lliga

El dissabte 2 de març a les 18:00 hores, les del CN Terrassa s’enfrontaran a una nova jornada de la competició. Aquesta vegada ho faran davant de les del CD Natacion Boadilla, i serà el partit corresponent a la tretzena jornada de la Lliga. El partit es disputarà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.