El sènior femení del CN Terrassa perd les semifinals i disputarà el partit pel bronze de la copa federació

CN Terrassa 7 – CN Atlètic Barceloneta 11

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Sanchez (1), Quirante (1), Cuenda (1), Rodriguez,  Quinzada, Manso, Vilaseca (1), Finestra, Alavedra, Forgacs, Bosveld (3), Tomas, Fernandez.

Entrenador: Xavier Perez.

Àrbitres: Monje, Tondo, Garcia, Sanchez, Roman

Parcials: 3-3; 2-1; 1-2; 1-5

Resultat acumulat: 3-3; 5-4; 6-6; 7-11

Evolució del marcador: (0-1; 1-1; 1-2; 2-2; 2-3; 3-3) (4-3; 4-4; 5-4) (5-5; 5-6; 6-6;) (6-7; 6-8; 6-9; 6-10; 7-10; 7-11)

L’equip sènior femení de waterpolo del Club Natació Terrassa es va enfrontar al CN Atlètic Barceloneta en el partit corresponent a les semifinals de la Copa Federació, on després d’un partit molt igualat fins al tercer període l’Atlètic Barceloneta es va imposar. El resultat final va ser de 7 a 11.

L’enfrontament va ser molt igualat fins a l’últim període, on les de l’Atlètic Barceloneta es van imposar. El primer gol del partit va ser obra de les visitants (0-1), que en el minut 6.37 es van posar per davant. Bosveld, va anotar ràpidament i va empatar el matx (1-1). La dinàmica del primer tram va ser de “teva-meva”, és a dir, primer anotaven les de l’Atlètic Barceloneta i es posaven per davant en el matx, i tot seguit, les de Pérez empataven el marcador. Les jugadores que van finalitzar les accions de gol del CN Terrassa, van ser: Bosveld (2-2) i Sanchez (3-3).

En el segon tram del partit, les del CN Terrassa van assolir anotar dos gols, mentre que les de l’Atlètic Barceloneta només en van fer un. Bosveld, va tornar a anotar, fent el primer del segon tram (4-3) abans que les rivals tornessin a empatar el partit (4-4). Quan faltaven quasi dos minuts per arribar a la meitat del partit, Cuenda (5-4) va fer el cinquè per les egarenques. Les de Pérez, van arribar al descans amb un resultat favorable en el marcador, tot i que la diferència de gols entre els dos equips era mínima.

En el tercer període, la dinàmica va ser al revés que la del segon tram. Les egarenques únicament van fer una diana i les de l’Atlètic Barceloneta en van fer dues. Quan tan sols portaven 21 segons de joc, les visitants van fer el primer gol de la part i van empatar el partit (5-5) i en un minut de diferència, van tornar a anotar (5-6). En el minut 6.17, Quirante, va fer una nova diana per les egarenques i va empatar el matx (6-6). En el transcurs de la resta de minuts de joc del tram, no hi va haver cap gol més. Els dos equips van arribar a l’últim descans de l’enfrontament amb el mateix nombre de gols.

En l’últim quart del partit de les semifinals de la Copa Federació, la dinàmica i el ritme anotador va ser totalment diferent de la resta del matx. En aquest cas, les de l’Atlètic Barceloneta van fer un total de 5 gols, mentre que les del CN Terrassa en van fer 1. Les visitants van anotar quatre dianes consecutives, el que va portar als equips a un resultat de 6 a 10. Júlia Vilaseca, del conjunt de Pérez, va fer el setè (7-10) de les egarenques quan quedava una mica més de dos minuts per arribar al final del tram i del partit. Finalment, les de l’Atlètic Barceloneta, van fer una nova diana i van tancar el marcador amb un resultat de 7 a 11, assegurant la victòria a les visitants en un partit molt igualat quant a gols durant els tres primers períodes.

Les de Pérez lluitaran pel bronze de la Copa Federació. Ho faran dimarts 20 de febrer a les 21:00 hores en les instal·lacions de l’Àrea Olímpica, on s’enfrontaran a les del CN Rubí.