El sènior femení del CN Terrassa disputarà les semifinals de la Copa Federació

L’equip sènior femení de waterpolo del Club Natació Terrassa disputarà les semifinals de la Copa Federació el divendres 16 de febrer a les 21:00 hores. L’equip liderat per Xavi Pérez, s’enfrontarà a les del CN Atlètic Barceloneta.

En l’altre semifinal, el CE Mediterrani es va enfrontar al CN Rubí. El resultat final del matx va ser de 20 a 9 a favor del CE Mediterrani, que es va fer amb la victòria d’aquesta semifinal i es va classificar per a la final.

El dissabte 17, es disputarà el partit de la final i del tercer i quart lloc. L’equip que es faci amb la victòria d’aquesta semifinal, s’enfrontarà al CE Mediterrani en el matx que correspondrà a la final. Per altra banda, l’equip que perdi, lluitarà per fer-se amb la medalla de bronze i posicionar-se com a tercer classificat de la Copa Federació, i ho farà davant del CN Rubí.